گفتگوی ویژه

پیام تسلیت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت دکتر عباس شیبانی

دکتر عباس شیبانی پس از 70 سال جهاد در خط روحانیت و ولایت و خدمات صادقانه به اسلام و ایران و انقلاب به رحمت الهی پیوست.

او مجاهدی خستگی ناپذیر و متعهد بود که فعالیت اسلامی انقلابی خود را از دانشجویی در دانشگاه دوران طاغوت با سبقه اسلامی شروع کرد. زندان های پی در پی و طولانی مدت و شکنجه های طاغوت، هیچگاه او را در مسیر مبارزه سست نکرد و پس از تشکیل نظام جمهوری اسلامی موقعیت ها و مقاماتی که به تکلیف و وظیفه می پذیرفت او را از ساده زیستی و زندگانی تقوایی باز نداشت. او ابوذر زمان خود بود. پاک و به سلامت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی زیست. یار امام و رهبری و خدمات او درگروه مخفی سال های 56 57، در رفع حصر آبادان، در حزب جمهوری اسلامی و در حزب موتلفه اسلامی فراموش ناشدنی است.

در سال 60 فعالیت در کنار او، همواره اخلاص و جهاد و تقوای وی برای بنده و همرزمانش تحسین برانگیز بود. او پرورش یافته مکتب اسلام و روحانیت از آیت اله بروجردی تا طالقانی و مطهری و بهشتی و مقام معظم رهبری و از یاران صدیق امام خمینی بود.
یاد و خاطره او به عنوان یکی از اسوه های انقلاب اسلامی به یادگار خواهد ماند. درگذشت این انسان خدایی را به رهبر معظم انقلاب و یاران انقلابی او به ویژه در موتلفه اسلامی و به خانواده محترم و بستگانش تسلیت گفته، غفران واسعه الهی و علو درجات برای او و صبر و اجر برای بازماندگانش را مسئلت دارم.

روحش همواره شاد و راهش پررهروباد دکتر اسداله بادام چیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی

https://shoma-weekly.ir/vxrx6R