گفتگوی ویژه

"وحدت" تنگه احد انقلاب اسلامی است

کسانی جز گرانی و بیکاری هیچ نقطه مثبتی را در انقلاب نمی بینند قطعا یا مریض اند و مغرض ،یا غافل و ستون پنجم دشمن
کسانی جز گرانی و بیکاری هیچ نقطه مثبتی را در انقلاب نمی بینند قطعا یا مریض اند و مغرض ،یا غافل و ستون پنجم دشمن
حمید رضا ترقی رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: حفظ وحدت و انسجام اسلامی تنگه احد انقلاب اسلامی است. کسانی که به هر بهانه ای به اختلافات سیاسی، نژادی،قومی و اجتماعی دامن بزنند، خائنانی هستند که تنگه انقلاب را برای دشمنان رها می کنند.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، وی که در کانون طرفداران و اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می گفت با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عمل صالح ملت ایران در پیروی از رهبری و مرجعیت دینی برای استقرار نظام سیاسی و حاکیت بخشیدن قانون خدا در این کشور حدود سی و چهار سال پیش نتیجه داد و وعده الهی محقق شد.
وی افزود: اسلام سیاسی - فقاهتی امام خمینی که ریشه در اسلام ناب و اجتهاد اصیل جریان فقاهت شیعه داشت از اسلام سیاسی- لیبرالی بازرگان و چپ آلوده به مارکسیسم شریعتی سبقت گرفت و با پشتیبانی ملت به پیروزی رسید.
ترقی تصریح کرد: گفتمان اسلام سیاسی - فقاهتی امام و رهبری همواره به دنبال ایجاد حکومتی بر مبنای اصول اسلامی بود و در مسیر نظام سازی، دولت سازی و جامعه سازی بر مبنای اسلام با کمک مردم گامهای مهمی را در این سالها برداشته است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در طی این سه دهه جریان های وابسته به اسلام سیاسی لیبرال با نفوذ در دولتهای جنگ و سازندگی و اصلاحات ، فرآیند دولت سازی و جامعه سازی اسلامی را کند و دچار اختلال نمودند و اینک با پیوند هر دو جریان موانعی بر سر راه تحقق به موقع سیاستهای کلان نظام که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است پدید آورده اند.
وی افزود: تاخیر در اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و سیاستهای فرهنگی کشور و تعلل در پیاده کردن شعار های هر سال مقام معظم رهبری ناشی از همین مشکل است.
ترقی ادامه داد: اینک اپس از سی و چهار سال آن ایران عقب مانده تبدیل به کشوری پیشرفته و در رده دو کشور بزرگ و پیشرفته جهان تبدیل شده است.
وی افزود: درست در شرایطی که دو موشک ماهواره بر آمریکا و روسیه پس از پرتاب در اقیانوس آرام سقوط کرد اما نخبگان ملت ایران موشک ماهواره بر خود را به همراه موجود زنده به فضا پرتاب کردند که نشان از قدرت ایران دارد.
رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نا امنی در کشورهای منطقه و ثبات و امنیت ایران بیان داشت: کسانی که بخواهند جایگاه عظیم و عزتمند ایران اسلامی در منطقه و جهان را به خاطر چند مشکل مقطعی و مادی نادیده می گیرند و جز گرانی و بیکاری هیچ نقطه مثبتی را در میان دست آوردهای عظیم و شگرف انقلاب نمی بینند قطعا یا مریض اند و مغرض و یا نا آگاه، غافل و ستون پنجم دشمن هستند.
ترقی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در آستانه سال نو دولت سبد کالای مناسبی را در اختیار مردم قرار دهد و با دور اندیشی مسئولان اقتصادی کشور، دغدغه علما، مراجع و عموم مردم در رابطه با مسائل اقتصادی برطرف گردد.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری تعدادی از خبرنگاران اظهار داشت: دستگیری عده ای از خبرنگاران و تغذیه کنندگان      رسانه های ضد انقلاب و بیگانگان نشان داد که دشمن در تدارک فتنه ای جدید علیه نظام و ملت ایران و تجلی مردمسالاری آنها در انتخابات آینده است و این مساله هوشیاری جدی ملت را می طلبد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه امروز حفظ وحدت و انسجام ملی، تنگه احد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که به هر بهانه ای به اختلافات سیاسی،نژادی،قومی و اجتماعی دامن می زنند خائنانی هستند که تنگه انقلاب را برای تهاجم دشمن رها می کنند.
ترقی با اشاره به بیان موضوع انتخاباتآزاد و دولت وحدت ملی از سوی برخی افراد گفت: کلید واژه های انتخابات آزاد و در سطح استاندارد های بین المللی و سخن گفتن از دولت وحدت ملی به جای دولت اسلامی ، نه تنها با شرایط کنونی انقلاب و فرآیند آن منطبق نیست بلکه عقب گرد به شرایط اول انقلاب و هدر دادن تمام تلاشهای رهبری در جهت احیاء دوباره آرمانها و اصول انقلاب است.
وی افزود: ما در این مرحله از فرآین انقلاب نه به دنبال مکتب اعتدال هستیم که تفکری کنفوسیوسی است و نه به دنبال مکتب ایرانی که اندیشه ای ناسیونالیستی و نه مکتب فدرالی که که بستر ساز تجزیه است بلکه ما به دنبال مکتب اسلام سیاسی فقاهتی هستیم که همان مکتب انقلاب و امام و رهبری است.
رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات آینده بیان داشت: برای ورود به عرصه انتخابات باید فتنه را از اصلاح طلبان و جریان انحرافی را از دولت جدا کنیم و به خاطر ضعف و اشکالات وارد به برخی عملکردها و رفتارهای رئیس جمهور نباید دستاوردهای عظیم پیشرفت و توسعه کشور را طی هشت سال مدیریت اصولگرایان نادیده گرفت.

https://shoma-weekly.ir/90twdF