گفتگوی ویژه

نویسندگان نامه به ترامپ با اسلام ضدیت دارند

نویسندگان نامه به ترامپ نوکران حلقه بگوش اجانب و دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و می خواهند با این مواضع نوکری خود را به اثبات برسانند تا بتوانند، جایگاهی برای خود کسب نمایند
خیانت وطن فروشان معاند نظام جمهور اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، آنگاه که نه تنها به تعارض با نظام می پردازند، حتی از این هم گذر کرده و کشورشان را هم به دست بیگانه می فروشند، آنجا که با نامه نوشتن به ترامپ و درخواست تحریم برای ایران، برگ دیگری بر کتاب خیانت خود می افزایند، از این رو با احمد علی مقدم؛ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در این خصوص به گفتگو نشستیم، وی معتقد به این است که وطن فروشان، خائنین نظام و ملت که دولتمردان آمریکا را تشویق به فشار بر هم وطنان خود و ساقط کردن نظام اسلامی می نمایند، بوئی از انسانیت نبردهاند.

مشروح گفتگو را در ذیل بخوانید:

*جمع 30 نفری از افراد خارج نشین معاند با جمهوری اسلامی هستند، طی نامه ای از ترامپ درخواست تمدید تحریم ها را می کنند، ارزیابی شما از این موضوع چیست؟

فاش شدن نامه سی نفر از وطن فروشان خود فروخته و ضد انقلاب به رئیس جمهور متخب آمریکا مبنی بر تجدید نظردر توافق هسته ای و وضع تحریم های جدید علیه ایران موضوع جدیدی نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب با این نوع وطن فروشان خود فروخته و منافقین مواجه بوده ایم و از طرفی با تحریم ها هم بیگانه نیستیم، زیرا ما را بیش از سی سال تحریم کرده اند. لذا تحریم هم مطلب جدیدی نیست .

*چرا این افراد برای تمدید تحریم ها به سراغ آمریکا می روند و این درخواست را از دیگر اعضای 1+5 نمی کنند؟

شیطنت و خصومت آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب برای همگان آشکار گشته است. آمریکا مرتبا دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست و تا کنون هر کاری که می توانسته علیه این نظام انجام دهد دریغ نکرده و اگر کاری هم در حق ملت ایران انجام نداده است، نتوانسته که انجام دهد، نه اینکه نخواسته باشد انجام دهد .

*هدف این افراد از خوش خدمتی در مقابل آمریکا، و نشان دادن نهایت عنادشان با نظام، چه چیز می تواند، باشد؟

نویسندگان این نامه نوکران حلقه بگوش اجانب و دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و می خواهند با این مواضع نوکری خود را به اثبات برسانند تا بتوانند، جایگاهی برای خود کسب نمایند، غافل از آن هستند که این وطن فروشان و خائنین به ملت، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا زمانی که این خوش رقصی ها را برای شیطان خبیث می کنند، شیطان بزرگ از آنها بهره می برد و باغ سرخ و سبز نشان می دهند، زمانی که تاریخ مصرفشان تمام شد و از نظر آمریکا مهره سوخته تلقی می شوند، به اندازه سگ خانه خود برای آنان ارزشی قائل نیستند و حتی نابودی آن شخص، در دستور کار آنان قرار می گیرد.

*آمریکا تا چه حد می تواند، از این افراد برای نیل به مقاصدش استفاده کند؟

دولت مردان تهی مغز آمریکا باید بفهمند که این عده وطن فروش و منافق برای پیشبرد اهداف شوم و پلیدشان هیچ کمکی به آنها نمی توانند انجام دهند، آمریکا و دولتمردان آن آنقدر تهی مغز هستند که به این ریسمان پوسیده یک عده خائن، وطن فروش و منافق دل خوش کرده اند .

*برآورد شما از نظام فکری و اعتقادی این افراد بر چه منوال است؟

بنده اعتقادم بر این است که این وطن فروشان، خائنین نظام و ملت که دولتمردان آمریکا را تشویق به فشار بر هم وطنان خود و ساقط کردن نظام اسلامی می نمایند، بوئی از انسانیت نبرده اند، تا آنجا که حتی به نابودی هموطنان خود راضیند و از طرفی به مسلمان بودن آنها شک دارم، زیرا با توجه به متن نامه نشان می دهد که این از خدا بی خبران در ضدیت با اسلام نیز هستند.

*دولت آمریکا، با این نامه چه برداشتی از جریان اپوزیسون نظام می تواند داشته باشد؟

اگر دولت مردان آمریکا تصور می کنند با یاوه گوئی های این وطن فروشان و منافقین می توانند تحلیل درستی از ایران بدست آورند و برنامه های شیطنت آمیز خود را بر این اساس تنظیم نمایند، سخت در اشتباهند. نمی دانم چرا دولت مردان آمریکا که مرتبا در طول بیش از سی سال بر اساس سخنان این قماش از وطن فروشان و منافقین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کردند، نمی خواهند بفهمند که همین ضد انقلابیون، منافقین و وطن فروشان هستند که نمی گذارند، دولت مردان آمریکا نسبت به مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخت واقعی پیدا کنند، آمریکا باید دست از شیطنت های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد و واقعیت های این نظام را بپذیرد .

*فکر می کنید، آیا این نامه تاثیری بر این دارد که آمریکا دست به حماقت بزند، و در تمدید تحریم ها مصر تر شود؟ و آیا این تحریم ها بر ایران موثر است؟

دولت مردان آمریکا باید بدانند دیگر نمی توانند، با کشور قدرتمند و توانمند ایران، با زبان تهدید و تحریم حرف بزنند.

به اعتقاد بنده همین تحریم هایی که بیش از سی ساله به طول انجامید، موجب شد با تلاش جوانان خلاق، مبتکر و انقلابی، کشور در بسیاری از فنون، علوم و در همه حوزه ها به خود کفائی برسد، و بالاخص در علوم و فنون نظامی و همچنین فناوری هسته ای که بحمداللهبه کوری چشم دشمنان این نظام، به پیشرفت های بسیار خوبی دست یافته ایم .

*آمریکا تا چه حد سیاستهای خود در مقابل ایران را بر اساس دشمنی این وطن فروشان تنظیم کرده است؟

در این سی و اندی سال، با خطوطی که منافقین، ضد انقلاب، وطن فروشان و خود فروخته گان برای شما ترسیم کردند و شما بر آن اساس هر روز بر ای این ملت و نظام برنامه ریزی و توطئه های مختلفی نمودید، تاکنون چه سودی عایدتان شده است، جز اینکه هر روز تنفر و انزجار ملت ایران نسبت به دولت مردان آمریکا بیشتر شده است و لقب شیطان بزرگ را از آن خود کرده اید که الحق و الانصاف شیطان بزرگ شایسته لقب آمریکا است .

https://shoma-weekly.ir/ejEpLn