گفتگوی ویژه

نمیتوانند انتخابات را به تهدیدی علیه آرمانهای انقلاب تبدیل کنند

در این دوره ضعفها ی قانون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برطرف و با دقتهای شورای نگهبان و صداو سیما دیگر اجازه داده نمیشود که دشمن فرصت انتخابات را به تهدیدی علیه امنیت ملی کشور تبدیل کند.
ترقی که بدعوت نهاد رهبری در دانشگاهها و به مناسبت سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی سخن میگفت با اشاره به خاطره ای از حضورش در مراسم استقبال از امام خمینی ره در 12 بهمن سال 57 بهشت زهرا به همراه جمعی از مردم خراسان اظهار داشت : انقلاب اسلامی در طی 34 سال گذشته کارآمدی اسلام ناب محمدی ص را برای ساختن یک جامعه نمونه اسلامی
به اثبات رساند . جامعه ای که بسرعت در حال پیشرفت در عرصه های گوناگون علمی –اقتصادی – دفاعی –فرهنگی و سیاسی است و تحریم ها و تهدید ها و تهاجمات فرهنکی و جنگ نرم و روانی گسترده آنها نتوانسته مانع این رشد وتعالی ملت ایران شود .
     این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اقدامات دشمنان علیه انقلاب گفت : هیچ انقلابی در دنیا با این همه چالش های دشمنانه ازسوی قدرتهای زورگوی جهان روبرو نبوده .هشت سال جنگ تحمیلی -30 سال تحریم اقتصادی – بیش از 20 سال تهاجم فرهنگی – بیش از10 سال تهدید نظامی -  34 سال مقابله سیاسی با شکلها و شیوه های مختلف از بیرون و داخل – چندین سال جنگ سایبری –و سالهاجنگ رسانه ای – وسالها جنگ و مقابله رسانه ای  نمونه های این چالشهائیست که انقلاب اسلامی با آن روبرو بوده ولی بلطف خدا وهمت و پشتیبانی ملت امروز به پیشرفتهای حیرت آوری در تمام عرصه ها دست یافته که آخرین موفقیت پرتاب موجود زنده به فضا و بازگشت سالم آن به زمین بود.
     ترقی علاوه بر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت و کشور ایران در تمام عرصه هاو پیشرفتهای گوناگون ناشی از انقلاب شش عامل در انقلاب را موجب اثر گذاری انقلاب اسلامی در معادلات جهانی دانست وگفت:
    1-اسلام ناب محمدی ص باقرائت امام خمینی ره (اسلام سیاسی) که مورد توجه ومطالعه محققان دنیا قرار گرفته وعامل بیداری جوانان جهان اسلام شده است .
    2-ولایت و رهبری فقیه و اسلام شناس عادلی که ازهواهای نفسانی بدور است ونمونه ای در جهان به اعتراف شخصیت شناسان ندارد.
    3- پشتیبانی مردم لحظه شناس و بصیر از انقلاب و آرمانهاو رهبری آن
    4- ایستادگی و مقاومت مردم در حفظ آرمانهای انقلاب و کوتاه نیامدن از آن در برابر فشارهای دشمن.
    5- دشمن شناسی و استکبار ستیزی ملت ایران که مبتنی بر آموزه های اسلامی است
    6- روحیه پیشتازی در عرصه های علمی و تکنولوژی وپیشوائی مسلمین شدن
وی افزود :این عوامل موجب تاثیر گذاری انقلاب اسلامی بر معادلات جهان شده و منشا تحولات مهمی در نظم نوین جهانی خواهد شد.
     این کارشناس مسائل سیاسی بااشاره به فرآیند پنج مرحله ای انقلاب اسلامی ترسیم شده توسط امام و مقام معظم رهبری مرحله فعلی را مرحله دولت سازی اسلامی وجامعه سازی اسلامی دانست که توسط دولتهای مختلف در طول
سی سال گذشته به معیارهای ارزشی و اسلامی نزدیکتر شده و لی تارسیدن به نصاب کامل آن فاصله دارد.
     نماینده قبلی مجلس شورای اسلامی بااشاره به برنامه استکبار جهانی برای تاثیر گذاری بر انتخابات آینده کشورافزود:
دشمنان استقلال و عزت ملی ما با القائ این دروغ که سیاست مقاومت دربرابر غرب وسلطه گری آن هزینه سنگینی را بر ملت ایران تحمیل میکند سعی دارند تنهاراه نجات از فشارهای تحریمی را سازش و مذاکره با غرب القائ نمایند وعناصری در داخل کشور نیز بستر ساز روی کار آمدن این سازشکاران شده اند که باید مردم بصیر کشور مان اجازه اجرای این توطئه را ندهند.
   رئیس مرکزاموربین الملل حزب موئلفه اسلامی. متنوع سازی تهدیدات دشمن و فعال سازی خطوط گسل اختلافی در سه سطح داخلی و منطقه ای و بین المللی و تشدیدشکاف بین نخبه گان و تصاعد درگیری بین آنها را از جمله اقدامات قبل از انتخابات دشمن دانست و توجه وعمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری را خنثی کننده آن اعلام کرد.
    ترقی بااشاره به دستاوردهای گفتمان اصولگرائی در 8سال گذشته در عرصه های سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی وشتاب پدید آمده در روند پیشرفت کشورونزدیک شدن به شاخصهای چشم انداز20 ساله افزود :
       اگرچه اصولگرایان از سپهر سیاست سکولارزدائی کردند ولی سکولاریسم دوباره دارد به حوزه و دانشگاه نفوذ میکند.
        وی تقویت رابطه بین امت و رهبری در دوران اصولگرائی را یکی از نماد های اقتدار ملی دانست وگفت :
     اگر نقد د رون گفتمانی اصولگرایان به کارشکنی و لج بازی بین دولت و مجلس نمی انجامید وقانونگرائی در دولت مورد کم توجهی قرار نمیگرفت و شعارهای هرسال رهبری عملیاتی و اجرائی میشد وبی ثباتی در مدیریتها بوجود نمیآمدوبی تدبیری در بعضی مسائل اقتصادی مردم رخ نمیداد قطعا توفیقات اصولگرایان دوچندان میشد.
    عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت روشنگری برای جوانان و مردم نسبت به انطباق گفتمان اصولگرائی با فطرت و ایدئولوژی انقلاب و کارآمدتربودن عاملان به این گفتمان در عرصه مدیریت کشورافزود:
    ضعفها ی قانون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برطرف و با دقتهای شورای نگهبان و صداو سیما دیگر اجازه داده  نمیشود که دشمن فرصت انتخابات را به تهدیدی علیه امنیت ملی کشور تبدیل کند.
      وی در پاسخ به سوالات روحانیون احتمال ورود آقای هاشمی به رقابت انتخاباتی را منتفی ندانست وحمله اسرائیل به یک مرکز تحقیقات نظامی سوریه را حماقت صهیونیستها در جنگ افروزی و اثبات همدستی تروریستهای ضد دولت سوریه با اسرائیل دانست وافزود: ملتهای اسلامی نباید در برابر تجاوز اسرائیل به سوریه ساکت بنشینند.

https://shoma-weekly.ir/G0xxEc