گفتگوی ویژه

نحوه شهادت خرسند بیانگر اوج کینه منافقان از انقلابیون است

شهید خرسند از مبارزان قدیمی و جانبازان جنگ تحمیلی است که درس و تحصیل در قم را رها کرده و برای پذیرفتن امامت جمعه کازرون به این شهر مهاجرت کرد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی شهادت امام جمعه کازرون را نشان‌دهنده اوج کینه منافقان نسبت به افراد انقلابی دانست و خواستار دستگیری و مجازات عاملان آن شد.

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ضمن اشاره به شهادت حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون، این واقعه را به مردم مسلمان کشورمان تسلیت و اظهار کرد: حجت‌الاسلام خرسند از ائمه جمعه‌ای بود که سابقه مبارزاتی طولانی در کارنامه خود دارد.

وی افزود: شهید خرسند از مبارزان قدیمی و جانبازان جنگ تحمیلی است که درس و تحصیل در قم را رها کرده و برای پذیرفتن امامت جمعه کازرون به این شهر مهاجرت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: امام جمعه شهید کازرون از اعضای حزب جمهوری اسلامی ایران بود که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی به تدبیر شهید بهشتی و مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی ضمن اشاره به کینه منافقان و دشمنان نسبت به افراد انقلابی یادآور شد: منافقان همیشه از افرادی همچون حجت‌الاسلام خرسند کینه به دل داشته و این بار نیز در شب شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) دست به این انتقام کور زدند.

انبارلویی ادامه داد: البته در دقایق ابتدایی وقوع این ترور در اطلاعیه نیروی انتظامی از عبارت قتل و جان باختن برای امام جمعه شهید کازرون استفاده شد که غلط بود و به اذعان مقامات محلی کازرون و همچنین مسئولان امر، حجت‌الاسلام خرسند به شهادت رسیده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: امام جمعه کازرون در کنگره حزب حزب مؤتلفه به عنوان عضو شورای مرکزی این حزب انتخاب شده بود و در این حوزه از فعالان انقلابی محسوب می‌شد.

فعال سیاسی ضمن اشاره به نحوه به شهادت رسیدن این امام جمعه اضافه کرد: حجت‌الاسلام خرسند را در مقابل دیدگان فرزند و همسرش به شهادت رساندند که اوج وقاحت و پستی منافقان را می‌رساند.

https://shoma-weekly.ir/e5bsDt