سیاسی

مردم منتظر اقدام قضات عادل درباره آشوبگران هستند

محمدکاظم انبارلویی درمورد حمله اخیر اوباش به مردم و پلیس در اتوبان تهران-کرج اظهار داشت: ما در تحلیل آشوب‌های اخیر به تصاویری نزدیک می‌شویم که ماهیت جنگ ترکیبی را بیشتر از قبل نشان می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: جنگ ترکیبی یعنی همه گزینه‌های دشمن روی میز است و هر کسی با هر ظرفیتی که می‌تواند به نظام و انقلاب مردم آسیب بزند باید به میدان بیاید.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آنچه که روز پنج شنبه در کرج شاهدش بودیم ظرفیت جدیدی از خشونت و کینه توزی و نفرت پراکنی بود که مردم به چشم خود دیدند؛ بستن اتوبان و تعرض به مردم عادی با آن حد از خشونت نشان می‌دهد که اینها از هیچ منطقی برخوردار نیستند.

انبارلویی گفت: خوشبختانه ملت ایران در روز جمعه ۱۳ آبان به خیابان‌ها آمدند و مسئولیت مستقیم یک چنین خشونت‌هایی را متوجه دولت آمریکا دانستند. آقای بایدن صریحاً اعلام کرد که از این خشونت‌ها دفاع می‌کند و رئیس جمهور ایران هم پاسخش را داد.

وی حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی جمعه ۱۳ آبان امسال را در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه دانست و افزود: این خشونت‌های بی دلیل از سوی یک عده اراذل و اوباش و آشوبگر موجب شده که سطح آگاهی و آمادگی مردم افزایش پیدا کند و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس مردم در سراسر کشور نیز متوجه استکبار جهانی است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی کشور سرشاخه‌های این آشوب‌ها را دستگیر کردند گفت: اینها اهل بغی و محاربه با نظام هستند و احکام کسانی هم که علیه حکومت عدل طغیان کنند در قرآن کریم مشخص است لذا مردم منتظرند قضات عادل پاسخ اینها را بر اساس قرآن بدهند و انتقام این حوادث را بگیرند.

انبارلویی متذکرشد: این آشوبها در کل کشور از پنج تا ده شهر بیشتر نیست و بقیه کشور آرام است؛ در حقیقت اینها سازماندهی خود را در تهران و کرج و چند نقطه دیگر متمرکز کردند.

وی با بیان اینکه شبکه اغتشاش گران زیر چکش و ضربه نیروهای امنیتی و قضایی کشور است گفت: عمر این شبکه‌ها پایان یافته و این آشوبها با دستگیری سایر سرشاخه‌ها نیز به زودی خاموش خواهدشد.

https://shoma-weekly.ir/zJgre5