گفتگوی ویژه

مردم خصوصی سازی را از دولت مطالبه کنند

این عضو مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه وظیفه دولت نظارت بر کارهایی است که به مردم واگذار می‌شود در خصوص مطالبه این مهم از دولت اشاره کرد: مردم باید این را از طریق قوه مقننه و قوه قضائیه از دولت مطالبه کنند.

ابوالفضل توکلیبینا، عضو مؤسسین حزب مؤتلفه اسلامی، در باره جلوگیری از افزایش قیمتها به خبرنگار ما گفت: دولت روحانی باید کارها را به دست مردم بدهد، اما این کار را نمیکند. دولت کارها را به دست مردم بدهد، چون مردم میتوانند این امور را اداره کنند و مشکلات حل میشود.

اهمیت اصل 44 قانون اساسی

وی با تأیید اینکه مشکل افزایش قیمتها اجرا نکردن اصل 44 قانون اساسی است، مطرح کرد: الان 70، 80 درصد کارها دست دولت است که رها نمیکند. اینها باید به مردم واگذار شود. مردم خودشان کارها را اداره میکنند و کشور از آشفتگی بیرون میآید.

این عضو مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه وظیفه دولت نظارت بر کارهایی است که به مردم واگذار میشود در خصوص مطالبه این مهم از دولت اشاره کرد: مردم باید این را از طریق قوه مقننه و قوه قضائیه از دولت مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه کارها به مردم واگذار شود و مردم خودشان امور را اداره کنند، مشکل حمایت و رسیدگی به اقشار ضعیف و مستضعف جامعه نیز حل خواهد شد، چون اشتغال ایجاد میشود.

توکلیبینا اظهار کرد: رئیسی در خصوص وامهای برخی از کارخانجات اعلام کرده است به آنها استمهال و نقدینگی داده شود که این کارخانجات نخوابند.

وی خاطرنشان کرد: واحد تولیدی که شروع به تولید و صادرات کند ضد تورم است و اشتغال ایجاد میکند و از این طریق مشکلات مردم حل میشود.

تولید و صادرات اشتغالزا و ضد تورم هستند

این عضو مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی حمایت از واحدهای تولیدی را در جلوگیری از افزایش قیمتها کمک بزرگی دانست و تأکید کرد: تولید و صادرات اشتغالزا و ضد تورم هستند.

وی با تأیید اینکه قالیباف و رئیسی آمادگی کمک به حل مشکل افزایش قیمتها و تورم را دارند، تصریح کرد: در اینجا لازم است روحانی به عنوان رئیس قوه مجریه با آنها همراهی و همکاری کند.

توکلیبینا در پایان تأکید کرد: مردم باید از قوه مقننه و قوه قضائیه بخواهند دولت را ملزم کند کارها را به مردم واگذار کند.

https://shoma-weekly.ir/cuOTlC