گفتگوی ویژه

مرحوم رفیق‌دوست بسیار صبور، با اخلاص و خوش‌ برخورد بود

مرحوم رفیق‌دوست بسیار صبور، با اخلاص، خوش‌ برخورد، آگاه و ولایتمدار و از هر جهت مرد شایسته‌ای بود.

فضلالله فرخ عضو هئیت موسس حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضمن اظهار تأثر از شنیدن خبر مرحوم محمدجواد رفیقدوست در باره ایشان به خبرنگار ما گفت: ایشان از افراد انقلابی، مؤمن، متدین و خیّر بود. سالهای سال با حزب مؤتلفه اسلامی همکاری نزدیک کرد و عضو این حزب بود و در کنار برادر محترمشان که از انقلابیون اصیل، مهم و خدمتگزار به انقلاب است خدمت کرد. کلاً خانواده رفیقدوست انقلابی، مؤمن، متدین و ولایی هستند.

* مرد شایستهای بود

وی در ادامه افزود: مرحوم رفیقدوست بسیار صبور، با اخلاص، خوش برخورد، آگاه و ولایتمدار و از هر جهت مرد شایستهای بود.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی مطرح کرد: گاهی در خدمت آن مرحوم بودم و از فرمایشها و تجربیاتشان استفاده میکردم.

وی اشاره کرد: حزب مؤتلفه اسلامی زمینههای مختلفی نظیر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امدادی دارد که مرحوم رفیقدوست در کلیه امور با حزب همکاری میکرد.

فرخ با بیان اینکه یکی از دغدغههای مهم مرحوم رفیقدوست رسیدگی به محرومان بود، گفت: آن مرحوم در این زمینه در کمیته امداد امام خمینی فعالیت میکرد.

وی در خصوص ویژگیهای برجسته آن مرحوم اظهار کرد: ایشان در راه دین، انقلاب و ولایتپذیری تا آخر ماند. خیلیها انقلابی، خیّر و ولایی بودند، اما وسط راه راهشان را کج کردند و به طرف دیگر رفتند. عاقبت به خیری این است که انسان تا آخر عمرش در مسیر حق، درست و صراط مستقیم و ولایت فقیه و انقلاب باقی بماند و از مسیر خارج نشود. یکی از شایستگیهای مهم ایشان استقامت و پایداریشان تا آخر خط است. در آن مرحوم ذرهای انحراف و اعوجاج به وجود نیامد.

https://shoma-weekly.ir/utabzQ