گفتگوی ویژه

فتنه، فرصت آزمایش و نتیجه آن بصیرت است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه فرصت آزمایش و نتیجه آن روشنگری و بصیرت است گفت: وقتی مردم در ۹ دی تجمع و علیه فتنه گران شعار دادند نشان از بصیرت آن‌ها بود چراکه این تجمع بزرگ‌ترین تجمع بشری محسوب می‌شد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه اگر بصیرت نباشد دوست را به‌جای دشمن هدف می‌گیرند گفت: بصیرت یعنی شناخت نیاز، دشمن، زمان و وسیله‌ای برای تقابل با دشمن، ازاین‌رو، فرد بصیر با عقل سر و فهم و درک دشمن را می‌شناسند و به‌درستی راه را از بی‌راهه تشخیص می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن کربلایی در با اشاره به بصیرت حماسه مردم گیلان در ۸ و ۹ دی اظهار کرد: فتنه، گردوخاک غلیظی است که انسان را از مسیر اصلی دور می‌کند.

وی با بیان اینکه فتنه فرصت آزمایش و نتیجه آن روشنگری و بصیرت است افزود: وقتی مردم در ۹ دی تجمع و علیه فتنه گران شعار دادند نشان از بصیرت آن‌ها بود چراکه این تجمع بزرگ‌ترین تجمع بشری محسوب می‌شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه اگر بصیرت نباشد دوست را به‌جای دشمن هدف می‌گیرند گفت: بصیرت یعنی شناخت نیاز، دشمن، زمان و وسیله‌ای برای تقابل با دشمن، ازاین‌رو، فرد بصیر با عقل سر و فهم و درک دشمن را می‌شناسند و به‌درستی راه را از بی‌راهه تشخیص می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه رهبری فتنه گران را بیچاره خطاب کرده‌اند گفت: کاری که فتنه گران در سال ۸۸ انجام دادن زدن نیروهای خودی، شعار علیه نظام، رهبری، قانون اساسی و سپاه بود و بر این اساس این افراد نوکران بی جیره و مواجب دشمن شده‌اند.

کربلایی آغاز فتنه‌گری دشمنان انقلاب را از سال 74 عنوان کرد و گفت: دشمنان درصدد بودند تا بساط ارزش‌های انقلاب اسلامی جمع شود چراکه برنامه آن‌ها ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تأکید بر سلامت انتخابات سال ۸۸ تصریح کرد: مقام معظم رهبری از چند ماه قبل از انتخابات متوجه فتنه‌گری شده و تذکر داده بودند بنابراین مقام معظم رهبری در اولین روز سال ۸۸ فرمودند «بعضی‌ها از الآن که سه ماه دیگر می‌خواهد انتخابات آغاز شود اقدام به ایجاد خدشه کرده‌اند.»

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به ابراز خرسندی اوباما مبنی بر اتفاقات نو در ایران سه روز پیش از انتخابات سال ۸۸ تصریح کرد: یکی از سران فتنه می‌گفت باید از رأی مردم تمکین کنیم چراکه موسوی انتخابات را برده است، اما این سخن زمانی گفته شد که هنوز انتخابات به پایان نرسیده بود پس این سخن ایجاد گر ذهنیت و تحریک مردم جامعه برای نتیجه‌ای غیر از پیروزی موسوی است.

وی با بیان اینکه میرحسین موسوی ۱۷ بیانیه علیه نظام و ارزش‌های دینی بیان کرده بود گفت: رهبری بارها تأکید داشتند که باید مطالبات از مجاری قانونی پیگیری شود اما در ۲۴ خرداد میرحسین موسوی نامه‌ای سرگشاده به شورای نگهبان نوشته که تقلب در انتخابات تقلب صورت گرفته و انتخابات باید ابطال شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به فراخوان فتنه گران در خیابان‌ها در ۲۵ خرداد و کشته شدن ۳۶ نفر از بسیجیان و مردم بی‌گناه افزود: رهبری با حضور در نماز جمعه تأکید کردند که زیر بار بدعت‌ها نمی‌رود و کسانی که می‌خواهند زیر بار این رفتارها باشند مسئول خون‌ها و اغتشاشات کشور خواهند بود.

وی با اشاره به ابراز تخلف کاندیداها و دعوت رهبری کاندیداها در منزل خودشان و توصیه به پیگیری قانونی آن‌ها بیان کرد: ۱۳ مرداد سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده که نماینده میرحسینی اعلام کرده که اگر تمام صندوق‌های رأی‌گیری دوباره شود تغییر نتیجه حاصل نمی‌شود چراکه نتیجه انتخابات درست بوده است.

کربلایی با اشاره به باز کردن 10 درصدی صندوق‌ها در استان‌ها و صحت نتایج آن‌ها اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس در حوالی میدان ولیعصر طرفداران فتنه گران، در ماه رمضان با آب خوردن و با شعار نه غزه نه لبنان و در ۵ دی در شب عاشورای حسینی در حسینیه جماران عده‌ای تجمع و با حضور سران فتنه سوت و کف زدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه طرفداران فتنه گران در ۶ دی ۸۸ در روز عاشورا طرفداران سران فتنه شروع به سوت، کف، هلهله و شعارهای هنجارشکن کردند افزود: وقتی در ۶ دی در تهران در روز عاشورا این جماعت خبیث دست به هنجارشکنی کردند مردم گیلان در هفت دی کفن‌پوش جلوی دفتر نماینده ولی‌فقیه حاضرشده و خواستار ابلاغ سلام و آمادگی مردم گیلان به رهبری شدند.

وی با تأکید بر اهمیت پیشتازی مردم گیلان در هفت و هشت دی که منتهی به بزرگ‌ترین تجمع بشری شد افزود: اتفاقی که در ۹ دی افتاد، اتفاقی بزرگ توسط مردم بصیر ایران اسلامی در مقابله با فتنه گران بوده است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه رهبری تأکید داشتند که فتنه خط قرمز ماست افزود: به برکت خون شهدا و رهبری داعیانه رهبری نظام انقلاب اسلامی باقی ماند تا نقشه دشمنان، نقش بر آب شد.

https://shoma-weekly.ir/X8y4pC