گفتگوی ویژه

فتنه اخیر را گورستان ‌آمریکایی‌ها می‌کنیم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز "آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌سعود" با تمام قوا به صحنه آمده‌اند اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم‌ و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آنها تبدیل می‌کنیم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع 15هزارنفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در بخش نخست سخنان خود با بیان اینکه "اگر بخواهیم تصویر انسانی بسیاری از فضیلت‌ها را ترسیم کنیم به مردم سیستان و بلوچستان می‌رسیم"، افزود: ‌اگر بخواهیم نشانه شرف، کرامت، آزادگی و حرّیت را در سیمای انسان به‌تصویر بکشیم، یک سیستانی و بلوچستانی دقیقاً نشانه آن است. این مردم تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند، مردمانی که پهلوانانی مثال‌زدنی هستند و خونگرم، باوقار، فداکار، شجاع، مؤمن، زحمتکش و مرزبان هستند، هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاری است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مؤمن‌ترین انسان‌ها همانند شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است.

فرمانده‌کل سپاه با یادآوری اینکه در صحنه سیاسی "آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آلمان، فرانسه و آل‌سعود" با رسانه‌های تفرقه‌افکن خود در تلاشند این سرزمین را دچار تنش کنند، اما این ملت کاملاً آگاه است، تأکید کرد: دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند، او در توهم به‌سر می‌برد، دشمن اولین کسی است که از رسانه‌های خود شکست می‌خورد؛ دشمن نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ریشه‌های عظیم این انقلاب مستحکم‌تر از آن است که اگر همه دشمنان بخواهند حتی یکی از شاخه‌های این درخت تناور را قطع کنند هرگز نخواهند توانست.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید اما این انقلاب آسیب نخواهد دید، توهمات دشمن به جایی نمی‌رسد، این نظام قدرتمند است، بسیجیان ما به‌رهبری امام خامنه‌ای تاکنون شکست‌های بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده‌اند. امروز دشمن یعنی "آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌سعود" با تمام قوا به صحنه آمده‌اند اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم‌ و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، آمریکایی و اسرائیلی و متحدان آنها تبدیل می‌کنیم.

https://shoma-weekly.ir/ZZWVuT