گفتگوی ویژه

فاطمه رهبر: رهنمودهای رهبری اتمام حجت بود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در حقیقت اتمام حجت با تمام ملت ایران به ویژه مسئولان کشور بوده و فرمایشات معظم‌له لازم‌الاجرا است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در حقیقت اتمام حجت با تمام ملت ایران به ویژه مسئولان کشور بوده و فرمایشات معظم‌له لازم‌الاجرا است.
فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر توطئه و دشمنی کشورهای غربی علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدت یافته و شرایط ما همانگونه که ولی امر مسلمین تاکید فرمودند، حساس و سرنوشت‌ساز است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شرایط امروز کشور مانند دوران دفاع مقدس ویژه بوده و برای رفع مشکلات نیازمند وحدت و عزم ملی هستیم، تصریح کرد: وقتی جامعه‌ای با مسائل مهم و حیاتی به ویژه تهدید از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود،‌ دیگر منافع فردی و گروهی جایی نداشته و همگان باید برای دفاع از میهن و اعتقادات دینی و ملی خود به صورت یکپارچه و واحد عمل کنیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که برخی اشتباهات در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارها موجب شده بود که دشمنان از این موارد سوء استفاده کرده و شرایط داخلی کشور را بحرانی و پر از اختلاف و کدورت میان مسئولان وانمود کنند که به طور قطع با واقعیت‌های موجود ایران تناقض داشته و صحت ندارد.

رهبر تاکید کرد: با این وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی با درایت و درک صحیح شرایط هشدارهای لازم را به مسئولان ارشد کشور به صورت عمومی بیان فرموده و لازم است که همگان به این موارد با دقت توجه کرده و تحقق منویات معظم‌له را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: هشدارها و رهنمودهای ولی امر مسلمین خطاب به فرد و یا دستگاه خاصی نیست و همه مردم و مسئولان مورد خطاب فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.

رهبر در پایان تاکید کرد: در شرایطی که با افزایش دشمنی و کینه‌ورزی غربی‌ها و برخی بدخواهی‌ها در داخل روبه‌رو هستیم، سخنان ایشان در حقیقت اتمام حجت با همه مردم و مسئولان است و از این پس احدی حق ندارد با رفتار و یا گفتار اختلاف‌برانگیز خود وحدت و آرامش جامعه را مختل کند.

https://shoma-weekly.ir/KQu2Me