گفتگوی ویژه

عضو شورای مرکزی موتلفه: تعدد مواضع برای یک حزب زنده ضروری است

کسانی که در شورای مرکزی حزب موتلفه عضو هستند مثل سایر تشکل ها و جمعیت ها هر یک به نحوی سلیقه و ذائقه ای دارند که این مساله طبیعی است.
کسانی که در شورای مرکزی حزب موتلفه عضو هستند  مثل سایر تشکل ها و جمعیت ها هر یک به نحوی سلیقه و ذائقه ای دارند که این مساله طبیعی است.
حجت الاسلام علی بنایی ،مشاور پارلمانی رییس قوه قضاییه در گفتگو با آریا درباره علت مواضع متعدد اعضای موتلفه پیرامون موضوعات مختلف گفت:یک حزب به عنوان یک موجود فعال و پویا از سلایق و افکار متفاوتی بهره مند است که این تعدد افکار و مواضع امری طبیعی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: کسانی که در شورای مرکزی حزب موتلفه عضو هستند  مثل سایر تشکل ها و جمعیت ها هر یک به نحوی سلیقه و ذائقه ای دارند در یک خانواده هم افکار و نظرات اعضای یک خانواده با یکدیگر متفاوت است اما مهم خروجی است که افکار چگونه به جمع بندی می رسد بنابراین در یک حزب یا تشکل آنچه در نهایت از آن حزب خارج می شود اهمیت دارد.
وی ادامه داد:بنده معتقدم بحث ها و موضع گیری های متفاوتی که از سوی اعضای حزب صورت می گیرد طبیعی و عادی است در واقع در جامعه ای که از پویایی و نشاط سیاسی بالایی برخوردار است و سلیقه ها و تفکرات متعدد در آن وجود دارد به نحوی در حزب خود را بروز می دهد اما مهم آن جمع بندی نهایی است که به عنوان مصوبه از یک حزب خارج می شود و همه اعضای حزب بر سر آن با یکدیگر توافق می کنند .
جت الاسلام  بنایی تصریح کرد:مصوبه و به عبارتی خروجی نهایی یک حزب و توافق همه اعضای یک حزب بر سر این خروجی نشان دهنده مدیریتی است که می تواند افکار و سلیقه های متعدد را دور یکدیگر به جمع بندی برساند و خروجی متناسبی را به اجرا در می آورد .
وی اظهار داشت:به عقیده بنده برای یک حزب زنده و شاداب حضور سلیقه های متعدد عادی است . ما باید در بحث تضارب افکار که جدی است جامعه را از خمودگی نجات بدهیم زیرا نمی شود همه به یک شکل یا یک مدل فکر کنند در واقع هر کس صاحب ایده ای است اما در نهایت در جمع بندیی که صورت می گیرد باید از سوی همه اعضای حزب مورد توجه و عمل قرار بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/yoKPIw