گفتگوی ویژه

ضرغامی هم به موهن بودن این فیلم اعتراف کرد

این فیلم خطایی از جانب آقای رحیم زاده و زیر مجموعه می دانیم و کار نا آگاهانه صورت گرفته است و از طرفی چون آقای رحیم زاده یک فرد ارزشی هستند و اعتماد بیش از اندازه به افرادی که طرف قرار داد داشته اند، این کار بسیار زشت صورت گرفت.
این فیلم خطایی از جانب آقای رحیم زاده و زیر مجموعه می دانیم و کار نا آگاهانه صورت گرفته است و از طرفی چون آقای رحیم زاده یک فرد ارزشی هستند و اعتماد بیش از اندازه به افرادی که طرف قرار داد بودند، داشته اند این کار بسیار زشت صورت گرفت. به این نتیجه رسیدیم برکناری آقای رحیم زاده به نفع صدا و سیما نیست و راه کار این است که طرح جامعی تهیه شود.
به گزارش اخلاق نیوز، چندی پیش «حسین رحیم‌زاده» مدیر گروه معارف، دفاع مقدس و انقلاب سیما فیلم به خاطر «یک خانواده محترم»از سمت خود استعفا داد، البته موضوع استعفا و یا برکناری از سوی هیچکدام از مدیران سیمافیلم تائید و یا تکذیب نشد و تنها رحیم‌زاده در سخنانی سه الی چهار هفته پیش بود که اعلام کرد: درباره فیلم «یک خانواده محترم» اگر استعفایی لازم است، من آماده‌ام. چون اینطور احساس کردم که هیچ‌کس حاضر نیست مسئولیتی بپذیرد .
لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار اخلاق نیوز در این زمینه اظهار داشت: فیلمی که تولید شد کار خطایی بود و هیچ نقطه ای از فیلم قابل دفاع نیست. مردم ایران ، امام (ره) ، شهدا و خانواده ی شهدا در این فیلم مورد ظلم و بی مهری قرار گرفتند و بخاطر این قضیه همه اعضای کمیسیون این فیلم را مورد دید قرار دادند و ریاست صدا و سیما هم به مجلس آمد،خود ایشان هم اعتراف داشتند که این فیلم جای پوزش دارد و برای آنها نیز قابل قبول نبوده است.
افتخاری گفت: این فیلم خطایی از جانب آقای رحیم زاده و زیر مجموعه می دانیم و کار نا آگاهانه صورت گرفته است و از طرفی چون آقای رحیم زاده یک فرد ارزشی هستند و اعتماد بیش از اندازه به افرادی که طرف قرار داد داشته اند، این کار بسیار زشت صورت گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به این موارد همه مجموعه به این نتیجه رسیدند که برکناری آقای رحیم زاده به نفع صدا و سیما نیست و راه کار این است که طرح جامعی تهیه شود. پیشنهاد بنده به کمیسیون این بود که شورایی یا جایگاهی دیده شود به عنوان قرار گاهی برای اعطای مجوز، تهیه و توزیع و اکران فیلمها و همچنین رصد نیازها و رفع همپوشانی ها و چالش ها با حضور وزارت ارشاد ، سازمان سینمایی ، صدا و سیما و حوزه هنری و همچنین چند تن از نمایندگان هنرمندان متعهد تا بتوانند سفارشات لازم و نیاز جامعه را مطرح کنند و از طرفی با جدیت ممیز یهای اعمال شود. علاوه بر این باید در تایید فیلم نامه ، تهیه ، اکران و حین اکران گروه نظارتی وجود داشته باشد تا به دقت به آن بپردازند ، همچنین در این میان باید نماینده ای از حوزه علمیه هم وجود داشته تا شاهد فیلم هایی در شان نظام باشیم .

https://shoma-weekly.ir/pdRBw7