گفتگوی ویژه

شور انتخاباتی و رقابت سالم مرهون اعلام برنامه ها است

جریانات سیاسی برای پرشور شدن فضای سیاسی کشور باید برنامه‌های خود را در موضوعات کلان همچون مسائل اقتصادی، سیاسی و معیشتی به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند تا فضای انتخاباتی سالمی در کشور ایجاد شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به حساسیت انتخابات آینده حفظ آرامش در فضای جامعه از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که مسئولان و مردم باید به آن توجه کنند.
"حجت الاسلام محمد خرسند"  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در صورتی که در مسیری که مقام معظم رهبری برایمان مشخص کرده است در انتخابات آینده وارد عمل شویم، به طور حتم به مانند گذشته انتخابات پرشوری خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری باید نسبت به حل مشکلات مردم جدیت بسیاری به خرج دهند، افزود: در حال حاضر با توجه به حساسیت انتخابات آینده حفظ آرامش در فضای جامعه از مهم‌ترین‌ مولفه‌هایی است که مسئولین و مردم باید به آن توجه کنند.
حجت‌الاسلام خرسند تصریح کرد: جریانات سیاسی برای پرشور شدن فضای سیاسی کشور باید برنامه‌های خود را در موضوعات کلان همچون مسائل اقتصادی، سیاسی و معیشتی به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند تا فضای انتخاباتی سالمی در کشور ایجاد شود.

https://shoma-weekly.ir/QASghd