گفتگوی ویژه

شهادت عضو حزب موتلفه اسلامی و فرزندش در جنایت تروریستی شیراز پیام تسلیت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

یکی از اعضای حزب موتلفه اسلامی از شهرستان بهمئی به همراه فرزندش از شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی علیهما السلام بود.

شهید هوشنگ خوب عضو حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه فرزندش امید خوب از زائران حرم اهل بیت علیهم السلام بودند که در این جنایت شقاوت آمیز از نعمت شهادت بهره مند شدند.

پیکر این شهدا پس از تشییع روز گذشته در شیراز و مشهد، امروز در یاسوج مهمان هم استانی های خود بودند و فردا دوشنبه نهم آبان 1401 قرار است در بهمئی تشییع و به خاک سپرده شوند.

شهید هوشنگ خوب از پرسنل زحمتکش و ییشکسوت شبکه بهداشت و درمان بهمئی و شهید امید خوب از هنرمندان رشته تجسمی و عکاسی شهرستان بهمئی بود.

در پی شهادت شهید هوشنگ خوب و فرزندش در حادثه تروریستی شیراز، دکتر اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان و همچنین شهیدان خوب را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد،ایل بزرگ بهمئی و خانواده محترمشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِى سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمْوَٰتًۢا ۚ بَلْ أَحْیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

اقدام تروریستی و جنایتکارانه عوامل آمریکا، صهیونیسم و وهابیهای صعودی، در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهما السلام و علی آبائهما در فتنه اخیر و حرمت شکنی حرم که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از خواهران و برادران زائر شد، نشانه آشکار کینه و دشمنی دشمنان اسلام و ایران و معاندان با ارزش های الهی است و عجز و ضعف استکبار جهانی را در برابر اقتدار حرکت اسلامی و انقلاب اسلامی نشان می دهد.

برادر عزیزمان "شهید هوشنگ خوب” عضو حزب موتلفه اسلامی شهرستان بهمئی که چون شهید عراقی همراه فرزندش "شهید امیدخوب” پاداش صفا، صداقت و خدمات خود را با انعام شهادت از خدای متعال یافت؛ افتخارشهادت را بر او، خانواده وی و مردم شجاع بهمئی و بر حزب موتلفه اسلامی تبریک می گوییم و فقدان آنان را به خانواده گرامی و بستگان معزز و مردم شریف خطه دلاوران بهمئی و اعضای حزب تسلیت گفته، اجر و صبر عظیم برای آنها مسئلت دارم.

خداوند متعال منتقم خون پاک مظلومان و پیروزی بخش همه ی رهروان راه جهاد و شهادت بود.

اسداله بادامچیان

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

https://shoma-weekly.ir/vIJ0qM