گفتگوی ویژه

سکوت برخی خواص در فتنه 88 خیانت به نظام بود

بسیاری از خواص چه علما و چه سیاستمداران تا چند ماه بعد از خرداد 88 قضیه را رقابت بین دو نفر تلقی می کردند و به جرات می توان گفت با سکوت خود به نظام خیانت کردند.
حبیبی گفت: آمریکایی ها به یک چیز عمیقا اعتقاد دارند و روز به روز هم برای ان تلاش می کنند و ان اینکه یک براندازی از داخل انجام دهند.

محمد نبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه دشمن تا جایی که بتواند فارغ از مسائل حقوق بشر وارد تمامی ابعاد کشور می شود اظهار کرد: اینها مانند گرگهایی هستند که حیاتشان بستگی به درندگی آن ها دارد و به اعتقاد بنده دشمن نظام اسلامی به ویژه آمریکا تا بحال هر کاری علیه انقلاب اسلامی نکرده اند از ناتوانی بوده، نه اینکه نخواسته باشند و دشمنان تا جایی که ببیند منعی وجود ندارد به راحتی وارد می شوند.

***امروز آمریکا بیشتر به شکست نظامی خود در ایران پی برده است

سیاست‌مدار و جامعه‌شناس برجسته کشور با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص تهدیدات نظامی آمریکا در همدان عنوان کرد: آمریکا می داند که ایران نه عراق است نه افغانستان که بخواهد به راحتی به آن ورود نظامی پیدا کند و از تبعات آن باخبر است هر چند که گاهی یک بار از گزینه های خاک خورده روی میز خود خبر می دهند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروزه آمریکایی ها بیشتر از گذشته به شکست نظامی خود در خاک ایران پی برده است تصریح کرد: از سال‌ها پیش متفکرین شیطان صفت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که از درون به ایران ضربه بزنند مانند تحریم های اقتصادی که هدفی جز فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی از نظام ندارد.

***آمریکا به براندازی ایران از داخل عمیقا اعتقاد دارد

رئیس ستاد اقامه نماز تهران با تاکید بر اینکه آمریکایی ها به یک چیز عمیقا اعتقاد دارند و روز به روز هم برای ان تلاش می کنند و ان اینکه یک براندازی از داخل انجام دهند ابراز کرد: در سال 78، فتنه 18 تیر را آفریدند و مردم در 23 تیرماه پاسخ این توطئه را دادند و جالب اینکه سخنران تجمع بزرگ 23 تیر را روحانی بر عهده داشت و نطق شدیدالحنی علیه توطئه گران ایراد کرد اما باز ده سال بعد در سال 88 با طراحی قبل از انتخابات ریاست جمهوری، بر علیه این کشور توطئه کردند.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: در آن زمان رسانه های خارجی و دشمن از چند ماه قبل از انتخابات رصد شد و همان موقع احساس شد قرار است به بهانه انتخابات 88 یک کار براندازی انجام شود مثلا رادیو اسرائیل مطلبی را صریحا از سوی سیاست مداران اسرائیل اعلام کرد و گفت هر کس بجای «احمدی نژاد» رای بیاورد برای ما مطلوب است!

حبیبی ادامه داد: این گفته رادیو اسرائیل در حالی بود که شاید با معیار و دید ان ها ممکن بود حتی یک نفر بیاید که برای آن ها بدتر باشد پس چطور می توانند بگویند هرکسی جز احمدی نژاد بیاید مطلوب ماست؟ واین نشان می داد همه توان دشمن برای یک براندازی به بهانه انتخابات جمع شده بود.

***سکوت بسیاری از خواص در فتنه 88 خیانت به نظام بود

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به گفته رهبر انقلاب طراحی فتنه 88 در خارج از کشور رقم خورد اذعان کرد: روشن بود که موضوع قائله 88 بحث انتخابات نیست اما همچنان بسیاری از خواص چه علما و چه سیاستمداران تا چند ماه بعد از خرداد 88 قضیه را رقابت بین دو نفر تلقی می کردند و به جرات می توان گفت با سکوت خود به نظام خیانت کردند.

***توطئه براندازی در ایران با قائله بجنگ تا بجنگیم

جامعه‌شناس برجسته کشور با بیان اینکه رقابت دونفر تنها ابزاری برای کشاندن مردم به خیابان در فتنه 88 بود و توطئه خطرناک تری در پی کشاندن مردم وجود داشت تصریح کرد: متاسفانه همزمان با دعوت میرحسین موسوی و کروبی از مردم برای آمدن به خیابان یک توطئه مسلحانه هم پیش بینی شده بود یعنی یک روز افرادی به اصطلاح طرفداران موسوی چند صد نفر از مردم را بکشند و روز بعد با طرفدارای از احمدی نژاد عده ای را به بهانه مخالفت با موسوی بکشند و با قضیه بجنگ تا بجنگبم کشتاری راه بیاندازند که دیگر هیچکس قادر به جمع کردن ان قائله نبود!

وی ادامه داد: حتی رییس میز ایران در CIA قبل از انتخابات 88 یک مصاحبه رسمی کرد اعلام کرد فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلاب رنگین رخ خواهد داد که منظور آن ها از انقلاب رنگین همان انقلاب اکراین و گرجستان بود.

***فتنه 88 دارای زوایا و نقاط کوری است که کسی تعریف نکرده است

حبیبی با بیان اینکه فتنه 88 دارای زوایا و نقاط کوری است که کسی تعریف نکرده است عنوان کرد: روزهای بعد از انتخابات 88 مرحوم آیت الله مهدوی کنی با مرحوم عسکراولادی تماسی داشتند و از وی پرسیدند که آیا از آقای کروبی خبری دارید؟ آقای عسکراولادی می گوید خبری ندارم ونمی خواهم که خبری داشته باشم و آقای کروبی آنقدر حرفهای غیر منطقی می زند که من از او مأیوس شدم.

وی افزود: آیت الله مهدوی کنی، آقای عسکراولادی را موظف می کند تا هر چه زودتر با آقای کروبی ملاقات کند و آقای عسکر ولادی با وجود اینکه امیدی به کروبی نداشت بنا به دستور آیت الله مهدی کنی همان شب ساعت 10 با آقای کروبی بصورت خصوصی ملاقات کرد.

***بی ثمر بودن تلاش ها برای منصرف کردن کروبی از اشتباهاتش

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آقای عسکر اولادی اول با کمی انتقاد از آقای کروبی می پرسد آقای میرحسین موسوی دارد چکار می کند؟ کروبی می گوید من هم نمی دانم دارد چکار می کند! بعد آقای عسکر اولادی با بیان خاطراتی و اینکه خواب حضرت امام(راحل) را دیده اند به کروبی می گوید: حضرت امام(ره) ما را که دم از انقلاب می زنیم نظارت می کنند، آقای عسکر اولادی به هر روشی بود سعی کرد تا آن شب کروبی را از کارهای اشتباهش صرف نظر کند اما موفق نشد.

وی گفت: رهبری انقلاب در همان هفته اول بعد از انتخابات همه ی سران ستادهای انتخاباتی نامزدها را دعوت کردند و خواستند تا نامزدها مردم را به خیابان نکشند بعد از این روش مقام معظم رهبری در جمع مؤتلفه و اصولگرایان تصمیم گرفتیم ملاقاتی با آقای محسن رضایی و یک ملاقات با موسوی انجام شود که یک گروه 5 نفره متشکل از آقایان عسکراولادی آل اسحاق، میرسلیم، کوهکن و باهنر تشکیل شد و در اواخر هفته دوم بعد انتخابات به دیدار آن ها رفتند.

حبیبی با بیان اینکه در آن دیدار آقای عسکر اولادی پیشنهاد می دهد به موسوی که صندوق های انتخابات پلمپ شده و در یکجا انبار شده شما هر تعداد صندوقی که بخواهید در هر استانی با حضور خود شما یا با حضور نمایندگان رسمی شما شمارش مجدد شود اظهار کرد: حتی آقای عسکراولادی قول داد اگر در بازشماری چیز دیگر درآمد مستند شود و به خواسته موسوی رسیدگی شود که موسوی می گوید مگر چنینی چیزی هم امکان دارد؟!

***تغییر موضع موسوی با یک اعتراض سران مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: موسوی آن شب پیشنهاد بازشماری صندوق ها را می پذیرد و همه از این تصمیم خوشحال بودند و منتظر بودیم که فردا صبح موسوی رسما اعلام کند که من بازشماری را پذیرفتم اما علیرغم پذیرش موسوی برای بازشماری صندوق ها، بعد از دو روز نه تنها آن را اعلام نکرد بلکه اطلاعیه شماره چندم را تندتر از اطلاعیه قبلی منتشر کرد و تعجب همه را برانگیخت که چطور شد؟ که بعد مطلع شدیم بعد از جلسه آقای عسکر اولادی عده ای از سران مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت به موسوی اعتراض کردند که چرا تو اصلا موضوع بازشماری صندوق ها را پذیرفته ای!

وی افزود: ده ها دلیل دیگر وجود دارد که نشان می دهد فتنه 88 یک توطئه بزرگ بود برای براندازی نظام اسلامی با دلخوشی به اینکه چون در کشورهای دیگر موفق شده اند در ایران هم موفق خواهند بود.

حبیبی در پایان با بیان اینکه هیچ تردیدی نیست که فتنه 88 ریشه خارجی دارد و در میان این فتنه عده ای به دام افتادند گفت: اما اینجا یک نکته ای باید اشاره کرد که توانمند مدیریت رهبری برای کنترل این فتنه است چراکه در بسیاری از کشورها این اتفاق افتاده و خیلی ها کشته شدند و از آن فتنه نتیجه مثبت گرفتند اما در ایران آن توطئه مسلحانه با حضور مردم و مدیریت رهبر معظم انقلاب حنثی شد.

https://shoma-weekly.ir/Kke2Lt