گفتگوی ویژه

سفر اسد نشان دهنده شکست مخالفین جبهه مقاومت است

حمایت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سوریه در برابر تکفیری های داعش و هم پیمانان و پشتیبانان آنان که در واقع حامیان اصلی تروریست در جهان هستند یک هم عهدی و هم پیمانی استراتژیک بین ایران و سوریه را نشان می دهد .
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : پیام دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری نشان از نفوذ استراتژیک ایران در منطقه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری اظهار داشت : سفر بشار اسد به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در چنین شرایطی به لحاظ سیاسی و منطقه ای از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

وی گفت : این سفر نشان دهنده شکست تمام مخالفین دولت قانونی بشار اسد از جمله اروپا ، آمریکا و اعراب مرتجع منطقه در برابر جبهه مقاومت اسلامی است و نشان می دهد که پیش بینی مقام معظم رهبری نسبت به این جنگ ۸ساله پیش بینی دقیق و حساب شده ای بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد : حمایت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سوریه در برابر تکفیری های داعش و هم پیمانان و پشتیبانان آنان که در واقع حامیان اصلی تروریست در جهان هستند یک هم عهدی و هم پیمانی استراتژیک بین ایران و سوریه را نشان می دهد .

ترقی با بیان این که تا کنون حامیان اصلی تروریست نتوانسته اند جبهه مقاومت را تضعیف کنند ، عنوان داشت: نتیجه تمام تلاش ها ، تحریم ها و آسیب هایی که به ملت عراق و سوریه وارد کرده اند پیروزی سرافرازانه دولت و ملت سوریه علیه تروریسم بوده است .

وی ادامه داد : تا کنون نقشه آمریکا مبنی بر تغییر جغرافیای سیاسی خاورمیانه تحقق پیدا نکرده است و دولت جعلی که می خواستند در منطقه برای سال ها مستقر کنند صورت نگرفت .

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که دیدار بشار اسد با رهبری پیام مشخصی برای صهیونیست ها ، مرتجعین منطقه ، آمریکا و غرب دارد ؛ افزود : آن پیام نفوذ استراتژیک و عمیق جمهوری اسلامی در منطقه و اتحاد قوی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه علیه سیاست های آمریکا و صهیونیسم است و نشان دهنده این است که تمام این قدرت ها با تمام امکانات خود قادر به مقاومت در برابر این جبهه نیستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت : بنابراین باید سیاست های خود را در خاورمیانه کنار بگذارند و دیگر تفکر این که بتوانند نقش های خود را به راحتی در منطقه پیدا کنند را تمام شده بدانند .

https://shoma-weekly.ir/8P1lzj