گفتگوی ویژه

رئیس جمهور نرمش قهرمانانه را خوب اجرا کرد

دکتر اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور نرمش قهرمانانه را خوب اجرا کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه الکترونیک شما با بیان اینکه گفتار و رفتار دکتر روحانی در سازمان ملل قابل قبول و تقدیر است اظهار داشت: رئیس جمهوری قبل از سفر به سازمان ملل هیچگونه راهی را نبست و حتی وقتی از او پرسیدند آیا شما دیداری با رئیس جمهور آمریکا دارید گفت چنین دیداری را در دستور کار نداریم اما در عالم سیاست همه نوع امری صورت می گیرد و باید به اقتضاء شرایط و زمان عمل کرد.

بادامچیان تاکید کرد: شیوه آقای روحانی زیرکانه و خوب بود که بهانه را ازدست دیگران گرفت.

نائب رئیس شورایس مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از گفتار و رفتار رئیس جمهوری در سازمان ملل تصریح کرد: رئیس جمهور نرمش قهرمانانه را با منش خود اجرا کرد. آقای روحانی شان ریاست جمهوری ملت ایران را در مجمع عمومی سازمان ملل به خوبی رعایت کرد که این مساله باعث تقدیر است.

وی افزود: آقای روحانی در سازمان ملل به وظیفه اش عمل کرد . متاسفانه آمریکایی ها بدون شناخت از مبانی جمهوری اسلامی خیال کردند که تا موضوع مذاکره و ملاقات مطرح می شود جمهوری اسلامی ایران سریعا استقبال می کند که دیدند اینگونه نشد. این نشان از ناشی گری آمریکا است.

بادامچیان با اشاره به سخن رییس جمهوری مبنی بر اینکه موضوع صلح در دسترس است بیان داشت: کسانی می خواهند با تهدید دنیا را در مقابل خود خاشع کنند که دکتر روحانی با این سخن صلح طلبی واقعی را با ادبیات خاص خود نشان داد.

وی در پایان اظهار داشت : دکتر روحانی توانست مسائل مختلف را به خوبی بیان کرده و پیام ایران را به جهانیان برساند . رئیس جمهوری نقاط منفی و تاریکی های جهان را به خوبی ارائه کرد و در مسائل منطقه ای نیز موضع ایران را به صراحت اعلام کرد.

https://shoma-weekly.ir/DnFfry