گفتگوی ویژه

دشمن می خواهد انتخابات 92 رفراندوم علیه نظام باشد

از بعضی فعالیت‌ها و قرائن می‌توان دریافت که اطرافیان و حامیان ایشان مثل همه دولت‌ها برای ماندن در قدرت برنامه‌ریزی می‌کنند و پروژه‌هایی مثل پوتین در روسیه هم مطرح است.
نشست خبری با حضور حمید رضا ترقی رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی در دفتر خواهران  حزب موتلفه اسلامی تشکیل شد . در این نشست که جمعی از اعضا و طرفداران استان تهران حضور داشتند، ترقی در رابطه با روند انتخابات آینده ریاست جمهوری و حضور گروهها و طیف‌های مختلف در عرصه  رقابت با اصولگرایان خبر داد و اظهار داشت : آنچه در انتخابات آینده ریاست جمهوری حایز اهمیت است آن است که غرب  به دنبال تبدیل این انتخابات  به یک رفراندم است . رفراندمی که در آنجا مردم مشخص نمایند که چه کسانی طرفدار سازش با غرب و آمریکا هستند و یا چه کسانی مخالف این تفکرند . به اعتقاد ما غرب برای علنی کردن این خط مشی در کشور دو نماینده دارد . یکی جریان انحراف و دیگری جریان فتنه که در جریان اصلاح طلبان  متبلور شده است .
 وی خاطر نشان کرد : به نظر می رسد این دو جریان دو رقیب اصلی اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری هستند و دلایل روشنی هم وجود دارد که اینها سعی دارند  گفتمان مقاومت را زیر سوال ببرند و به آن ضربه بزنند . نقاط مشترک زیادی بین این دو جریان  در طی این سالهای اخیر کاملا مشهود شده است که می تواند به موارد متعددی در این رابطه اشاره کرد .
ترقی با اشاره به آنکه جان مایه گفتمان پیشرفت و مقاومت از تاکیدات رهبری است گفت : جان مایه گفتمان پیشرفت و مقاومت همان چارچوب و اصولی است که مقام معظم رهبری تدوین و تبیین کرده اند و اگر نگاهی به عملکرد مجریان و مسوولان در کشور داشته باشیم  در بعد اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات معظم له بوده است، هیچ کار اساسی و مشخصی انجام نپذیرفته است تا ما  با مقاومت اقتصادی در برابر فشارهای بیگانه به نتیجه مطلوبی برسیم . در ابعاد فرهنگی و سیاسی نیز به همین گونه است به طوری که اخیرا در عرصه سیاسی در واقع تزلزل و بسترهایی را مشاهده می کنیم که نمونه بارز آن بحث مذاکره با آمریکا ست که در عرصه سیاست خارجی مطرح  می شود.
ترقی با بیان ده مشخصه و نقاط مشترک بین دو جریان فتنه و انحراف تصریح کرد: در نقاط مشترک بین دو جریان انحراف و فتنه یا اصلاحات تقریبا ده نقطه اشتراک اساسی می توان نام برد . یکی از آنها مسئله قانون گریزی است که در همه این جریان ها وجود دارد . وقتی به رفتارهای جریان انحراف و فتنه و یا اصلاح طلبان نگاه می کنیم ؛ قانون گریزی در همه این جریانات اشتراک ادبی دارند. هر دوجریان به دنبال لیبرالیسم فرهنگی هستند و نسبت به مسایل فرهنگی در جامعه حساسیت لازم را ندارند و با ادبیات های مختلف از این مقوله سر باز می زنند . وی افزود : هر دو جریان در تبعیت از ولایت ضعف دارند. کوتاهی ها و تاخیرها و رفتارهایی که از آنها مشاهده می شود حاکی از ضعف در تبعیت از ولایت است . این جریان ها با اصولگرایی و جریان اصولگرایی مخالف هستند. در هر دو جریان  هرگاه اصولگرایی در زیر مجموعه آنها وجود داشته باشد آن را کنار می زنند و یا خود را جدا از اصولگرایان مطرح می کنند و یا با این جریان ضدیت و مخالفت می کنند‌.
ترقی با اشاره به نقاط مشترک دیگر این جریانات با یکدیگر خاطر نشان کرد : از نقاط مشترک دیگر این جریانات بحث سازش با آمریکاست که تقریبا هر دو جریان به دنبال مذاکره و نزدیک شدن به آمریکا هستند. هر دو جریان به دنبال بحران زایی در کشور هستند . یعنی در این شرایط و از آب گل آلود می توانند ماهی بگیرند و همه سعی بر این دارند که با اندک مسئله ای و با اندک بهانه ای یک بحرانی را در کشور پدید بیاورند و بحران زایی بکنند.  این جریانات با حرکت و جایگاه و موقعیت بسیج که مدافع ارزش ها و پاسدار مبانی انقلاب و اسلام هستند، مخالفند.
رئیس مرکز بین الملل  حزب موتلفه  در ادامه افزود: هر دو جریان از حمایت بیگانگان برخوردارند. شما شاهد هستید که در موضع گیری های بیگانگان آمریکا ، غرب و اروپا  دیده می‌شود که  دشمن کاملا  این دو جریان را کمک می کند حال چه به اسم باشد چه مشخصات مورد حمایت آنها هستند‌. در نهایت تعارض با آرمانهای امام که همان آرمانهای انقلاب است ما کاملاً در رفتارهای آنها می‌توانیم مشاهده بکنیم . حال در جریان فتنه کاملا مشهود شد و در جریان انحراف نیز همین مبانی مکتب ایرانی و از این قبیل الفاظ کاملا نشان دهنده مغایرت و تعارض با آرمانهای امام است و اصلاحات هم بحث عدم قبول جایگاه ولایت فقیه در نظام و کشور وآرمان مردم فلسطین  در رفتار آنها کاملا مشهود است . بنابراین ما در شرایط فعلی با چنین جبهه‌ای در مقابل اصولگرایان رو به رو هستیم که باید در انتخابات آینده کارکرد آنها و برنامه ریزی آنها را مورد توجه و دقت قرار دهیم .

https://shoma-weekly.ir/ELTcSe