عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره گروهی که اصطلاحا "چپ یا اصلاحطلب" نامیده میشوند، گفت: این افراد شاید در ظاهر خود را موافق اصل ولایت فقیه معرفی کنند اما بخش عمدهای از آنها در عمل نشان دادهاند معتقد به این نظریه نیستند و دستور کار واقعیشان سکولاریزه کردن فضای سیاسی کشور و پیروی از ادبیات غرب است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره گروهی که اصطلاحا "چپ یا اصلاحطلب" نامیده میشوند، گفت: این افراد شاید در ظاهر خود را موافق اصل ولایت فقیه معرفی کنند اما بخش عمدهای از آنها در عمل نشان دادهاند معتقد به این نظریه نیستند و دستور کار واقعیشان سکولاریزه کردن فضای سیاسی کشور و پیروی از ادبیات غرب است.
محمدمهدی اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تقسیمبندی سیاسی در کشور که تحت عنوان اصولگرا ـ اصلاحطلب یا راست ـ چپ صورت میگیرد، تقسیمبندی کاملی نیست و جناح بندی در واقع بین "معتقدین ـ مخالفین" نظریه فقهی امام(ره) (نظریه ولایت فقیه) است.
قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه درباره گروهی که اصطلاحا "چپ یا اصلاحطلب" نامیده میشوند، گفت: این افراد شاید در ظاهر خود را موافق اصل ولایت فقیه معرفی کنند اما بخش عمدهای از آنها در عمل نشان دادهاند معتقد به این نظریه نیستند و دستور کار واقعیشان سکولاریزه کردن فضای سیاسی کشور و پیروی از ادبیات غرب است.
مدیر موسسه مطبوعاتی "شما" افزود: این افراد دنبال نمونه واقعی دولت ایرانی اسلامی نیستند بلکه به دنبال الگویی غربی با لباسی خوشایند برای ملت هستند که متقلبانه به ملت عرضه کنند و برای این نفاق به یکسری نقابهایی نیاز دارند که در پوشش آن نقابها بتوانند خود را چهرهای نزدیک به خواست مردم نشان دهند و نظر مردم را جلب کنند.
اسلامی با بیان اینکه اصلاحطلبان نشان دادند دینزدایی از عرصه اجتماعی و محدود کردن دین به عرصه فردی در دستور کارشان است، عنوان کرد: اینکه بخواهیم بگوییم آنها به رهبری روحانیت معتقدند، یک خطای استراتژیک است.
وی همچنین گفت: سوءاستفاده بعضی از این گروهها از چهرههای سیاسی که لباس روحانیت به تن دارند، صرفا در راستای نگاه ماکیاولیشان است؛ اینها از هیچ اقدامی ابایی ندارند و منافقانه بر خلاف باورهای خود ادعای اعتقاد به روحانیت میکنند.
وی درباره تصنعی بودن تظاهر اصلاحطلبان به پایبندی به روحانیت گفت: روزنامههای زنجیرهای اصلاحطلبان در مقطعی حتی در انعکاس تصاویر روحانیت در مطبوعاتشان سعی میکردند چنان تصاویر را بسته نشان دهند که عمامه روحانیون که نماد روحانیت است قابل مشاهده نباشد.
اسلامی درباره گروه اول که معتقد به تفکر فقهی حضرت امام(ره) هستند، گفت: این گروه اصل فقه جواهری را مبنای نظری خود میداند گرچه در این طیف، طبیعتا اختلاف نظرات و مشربهای فکری متفاوتی وجود دارد اما در این فضا مشرب فکری همه به مرجعیت فقه میرسد.
وی با بیان اینکه در این گروه اصالت، با نظر فقهی و شرعی است که یک فقیه جامعالشرایط میتواند آن را تبیین کند، گفت رهبر این تفکر همان شخص ولیفقیه عادل زمان، مقام معظم رهبری است، اما در منطقه الفراقها، پیروی اصولگرایان از چهرههای مختلف روحانیت که در زیر گفتمانها، سلایق گوناگونی دارند، امری طبیعی و لازم است.
محمدمهدی اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تقسیمبندی سیاسی در کشور که تحت عنوان اصولگرا ـ اصلاحطلب یا راست ـ چپ صورت میگیرد، تقسیمبندی کاملی نیست و جناح بندی در واقع بین "معتقدین ـ مخالفین" نظریه فقهی امام(ره) (نظریه ولایت فقیه) است.
قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه درباره گروهی که اصطلاحا "چپ یا اصلاحطلب" نامیده میشوند، گفت: این افراد شاید در ظاهر خود را موافق اصل ولایت فقیه معرفی کنند اما بخش عمدهای از آنها در عمل نشان دادهاند معتقد به این نظریه نیستند و دستور کار واقعیشان سکولاریزه کردن فضای سیاسی کشور و پیروی از ادبیات غرب است.
مدیر موسسه مطبوعاتی "شما" افزود: این افراد دنبال نمونه واقعی دولت ایرانی اسلامی نیستند بلکه به دنبال الگویی غربی با لباسی خوشایند برای ملت هستند که متقلبانه به ملت عرضه کنند و برای این نفاق به یکسری نقابهایی نیاز دارند که در پوشش آن نقابها بتوانند خود را چهرهای نزدیک به خواست مردم نشان دهند و نظر مردم را جلب کنند.
اسلامی با بیان اینکه اصلاحطلبان نشان دادند دینزدایی از عرصه اجتماعی و محدود کردن دین به عرصه فردی در دستور کارشان است، عنوان کرد: اینکه بخواهیم بگوییم آنها به رهبری روحانیت معتقدند، یک خطای استراتژیک است.
وی همچنین گفت: سوءاستفاده بعضی از این گروهها از چهرههای سیاسی که لباس روحانیت به تن دارند، صرفا در راستای نگاه ماکیاولیشان است؛ اینها از هیچ اقدامی ابایی ندارند و منافقانه بر خلاف باورهای خود ادعای اعتقاد به روحانیت میکنند.
وی درباره تصنعی بودن تظاهر اصلاحطلبان به پایبندی به روحانیت گفت: روزنامههای زنجیرهای اصلاحطلبان در مقطعی حتی در انعکاس تصاویر روحانیت در مطبوعاتشان سعی میکردند چنان تصاویر را بسته نشان دهند که عمامه روحانیون که نماد روحانیت است قابل مشاهده نباشد.
اسلامی درباره گروه اول که معتقد به تفکر فقهی حضرت امام(ره) هستند، گفت: این گروه اصل فقه جواهری را مبنای نظری خود میداند گرچه در این طیف، طبیعتا اختلاف نظرات و مشربهای فکری متفاوتی وجود دارد اما در این فضا مشرب فکری همه به مرجعیت فقه میرسد.
وی با بیان اینکه در این گروه اصالت، با نظر فقهی و شرعی است که یک فقیه جامعالشرایط میتواند آن را تبیین کند، گفت رهبر این تفکر همان شخص ولیفقیه عادل زمان، مقام معظم رهبری است، اما در منطقه الفراقها، پیروی اصولگرایان از چهرههای مختلف روحانیت که در زیر گفتمانها، سلایق گوناگونی دارند، امری طبیعی و لازم است.