سیاسی

درصورت برخورد سخت جمهوری‌اسلامی، یک نفر در خیابان باقی نمی‌ماند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش نیروهای نظامی برای کم‌ترین صدمه به مردم گفت: این مسئله امریکا را عصبانی می‌کند و اگر قرار بود برخورد صورت گیرد، یک نفر هم در خیابان باقی نمی‌ماند.

محمدکاظم انبارلویی ضمن تحلیل سخنان اخیر بولتون مبنی بر مسلح بودن آشوب گران در ایران گفت: این مسئله به نقاط جالبی می‌رسد؛ امریکایی که پیش تر بنا را بر اندازی گذاشته بودند، امروز از این سد عبور کرده‌اند و مدعی تجزیه ایران هستند.

وی ادامه داد: اخیرا هم بایدن گفته بود ایران را آزاد می‌کنیم ولی این سخنان کنش نیست؛ بلکه واکنش است.

انبارلویی در این راستا به تست موفقیت آمیز موشک قائم۱۰۰ اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌های صهیونیست برنامه خود را قطع کرده و مدعی شدند ایران موشک بالستیک قاره پیما آزمایش کرد و فردای آن روز هم باور ۳۷۳ را تست کردیم که کل هواپیماهای نسل ۵ جنگنده و پهپادهای ۴۰هزار پایی را با دقت کامل می‌زند.

وی همچنین شهرهای موشکی ایران را در بر گیرنده تمام پایگاه‌های امریکا در منطقه دانست و تصریح کرد: غرب تصور دارد با ترقه بازی خواهد توانست با ایران مقابله کند؛ در حالی که ما قدرتی داریم و ارتش امریکا و صهیونیستها را در منطقه زمین گیر کرده و قوم وحشیِ داعش را در مدتی پاکسازی نموده‌ایم.

این روزنامه نگار اظهار کرد: بایدن و بولتون فراموش کردند که چندی پیش مقتضحانه از افغانستان فراری شدند و امروز هم بیخود رجز خوانی می‌کنند و افرادی که در داخل هستند و فریب این‌ها را می‌خورند، بر این باورند که خبرهایی است.

https://shoma-weekly.ir/g3yDBi