گفتگوی ویژه

خیانت های رخ داده در فتنه 88 فراموش شدنی نیست

بعضی ازاصلاح طلبان وحتی بعضی از حامیان آنان ازاینکه فتنه 88 رابازگو می کنیم ناراحت وعصبانی می شوند ومی گویند دیگه آن ایام تمام شده وفراموش کنید، باید باین عده گفت ملت انقلابی این همه خیانت را فراموش نمی کنند این زخمی است که بردل ملت انقلابی ایران است وباین راحتی التیام نمی یابد .
مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان به طرح آشتی ملی که از سوی برخی مسئولان و سیاسیون مطرح شده واکنش نشان داده و آن رابه دلیل آنکه مردم با هم قهر نیستند فاقد موضوعیت خواندند و از سویی تاکید کردند ملت با فتنه گران آشتی نخواهند کرد. با این اوصاف باز این افراد بر سر مواضع خود تاکید ورزیده و درپی آنند که القائات نادرست خود را به خورد افکار عمومی دهند، اینکه چرا این گروه اصرار دارند که بین مردم اختلاف نظر است و لازم است تا زمینه آشتی بین ملت رافراهم کنیم، باعث شد تا گفت و گوئی با احمد مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی داشته باشیم که در ادامه به آن اشاره می شود.

* به نظر شما آبشخور طح آشتی ملی از کجا سرچشمه می گیرد؟

- این مطالبی که در خصوص آشتی ملی در حال حاضر در روزنامه های یک جریان خاص منتشر می شود و از سوی دیگر در کلام برخی مسئولان دولتی هم شنیده می شود، بدون ربط به مسائل فتنه 88 نیست. آنچه در فتنه 88 رخ داد، تنها اختلاف بین دو و یا چند کاندیدا و یا بین گروهی از مردم با گروهی دیگر نبود، اصولا ً

انتخابات سال 88 بهانه بود، هدف براندازی نظام بود زیرا آنها برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره برنامه ریزی دارند.

* چرا بحث فتنه 88 تا این میزان در نزد مقام معظم رهبری اهیمت دارد؟

باید در پاسخ گفت آنها با ادعای دروغین تقلب بدون ارائه کوچکترین سند محکمه پسند ومعتبری تهران وبعضی ازشهرهای بزرگ کشوررا بآشوب کشیدند . آنها به بهانه تقلب دعوت به تجمع واردوکشی درکف خیابان و حرمت شکنی در روز قدس کردند، فتنه گران به بهانه روز دانشجو در 16 آذر به نظام و مسئولان آن اهانت کردند. بیانه های پی در پی صادر کردند واتهامات بی پایه واساس به نظام وارد کردند و در نهایت بی شرمی به عاشورای حسینی بی احترامی کردند. اینها همه بخشی از مواردی است که در ذهن ملت انقلابی حک شده ودرتاریخ انقلاب ثبت گردیده است. اینها عوامل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ازجمله آمریکا شیطان بزرگ واسرائیل وانگلیس بودند. ملت انقلابی ایران اسلامی از این فتنه گران صدمات زیادی خورده وهزینه های زیادی پرداخته لذاباین سادگی ازآنان نمی گذرد .

*به نظر می رسد این افراد گمان دارند که حساسیت جامعه نسبت به فتنه 88 کمرنگ شده است؟

این ناشی از یک اشتباه استراتژیک است و گرنه در سطح جامعه همه شاهد هستیم که ملت انقلابی ایران درراهپیمائی ها وتجمعات گوناگون خواستار اشد مجازات برای سران فتنه شده اند که نمونه بارز آن راهپیمائی 9 دی 88 است و هرساله مردم در سالروز 9 دی خواسته خود را تکرارمی کنند که نشان از آن دارد که ملت انقلابی با فتنه گران قهرند وآشتی نخواهند کرد و همانطورکه امام خامنه ای فرمودند فتنه خط قرمز است. بدیهی است تاوقتی فتنه گران ازعملکرد خود درمحضر ملت شریف وعزیز ومقام معظم رهبری بعنوان ولی ققیه زمان عذرخواهی وتوبه نکنند ازخط قرمز بودن خارج نمی شوند لذا عده ای که دراین مقطع انتخابات بدنبال طرح این موضوع هستند تلاش بیهوده ای می نمایند، من به آنها می گویم به جای آب در هاون کوبیدن و دادن مشاوره های غلط بهتراست به سران فتنه وحامیان وطرفدارانشان توصیه نمایند که ملت انقلابی ایران هیچگاه فتنه گری فتنه گران را فراموش نمی کنند.

* اما اخیرا ً ما شاهد بودیم که برخی مدعی بودند تا بحث فتنه 88 را باید تمام کرد؟

بله، درست است . بعضی ازاصلاح طلبان وحتی بعضی از حامیان آنان ازاینکه فتنه 88 رابازگو می کنیم ناراحت وعصبانی می شوند ومی گویند دیگه آن ایام تمام شده وفراموش کنید، باید باین عده گفت ملت انقلابی این همه خیانت را فراموش نمی کنند این زخمی است که بردل ملت انقلابی ایران است وباین راحتی التیام نمی یابد .

*هدف از طرح موضوع آشتی ملی چیست و چرا این همه این افراد بر آن اصرار دارند؟

این طرح آشتی ملی را که دربرخی از نشریات ویامتاسفانه درصحبتهای برخی مسئولان مطرح شده دراصل چراغ سبز نشان دادن به رفع حصر سران فتنه است وگرنه ملت انقلابی دراصول انقلاب هیچ اختلافی نداشته وندارد که همین راهپیمائی 22 بهمن وحضورمیلیونی آنان نشان از وحدت ملی است زیرا مسئله اصلی حفظ ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال، آزادی وعزت این ملت شریف وعزیز است که بحمدالله همه آحاد مردم دراین اهداف متحدند وهیچگونه اختلافی هم ندارند، البته ممکن است که دیدگاههای سیاسی متفاوتی داشته باشند که طبیعی است اما در دفاع از نظام و ولایت باهم اختلاف نظری ندارند. آنها در تلاش هستند تا موضوع فتنه 88 رانادیده گرفته وتمام شده تلقی کنند وبنا برمصلحت چهره عوض می کنند. بطوری که انگار فتنه ای درکشور رخ نداده وباتغییر 180درجه ای مواضع خود، حرف از ولایت ورهبری ونظام جمهوری اسلامی می زنند و از این غافلند که مردم ما فهمیم وآگاهند وتمامی این افرادی راکه چهره عوض می کنند خوب می شناسند وعملکرد آنان را درذهن خود دارند. به طور کلی باید عزض کنم که درمقطع انتخابات آشتی ملی را مطرح کردند تا جریان فتنه راتطهیرکرده ودرثانی افکار عمومی ملت انقلابی را از طرح مطالبات بحق خودشان که بیکاری ومعیشت ووضعیت بد اقتصادی است منحرف کنند، مشکلاتی که در سایه ناکارآمدی وضعف عده ای از مدیران ومسئولان شدت یافته است.

https://shoma-weekly.ir/3h6GDy