گفتگوی ویژه

حضور مردم در انتخابات 1400، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را به اغماء فرو خواهد برد

محمد بومیان گفت: نیروهای ارزشی باید افزایش مشارکت حداکثری مردم را در اولویت اول کار خویش قرار دهند.
قائم مقام معاونت سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در نشست ائتلاف ولایت استان قزوین اظهار داشت: حضور پرشور و مشارکت حداکثر مردم در انتخابات 1400، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را به اغماء فرو خواهد برد. 
بومیان با تأکید بر حساسیت و اهمیت فوق العاده انتخابات 1400 گفت: این انتخابات نخستین انتخابات قرن جدید برای جمهوری اسلامی و اولین انتخابات ریاست جمهوری گام دوم انقلاب اسلامی است و در شرایطی برگزار می شود که دولت آمریکا از نظر سیاسی در حالت کُما قرار گرفته و معادلات جهانی دچار تحولات اساسی شده است.
وی افزود: نیروهای ارزشی باید افزایش مشارکت حداکثری مردم را در اولویت اول کار خویش قرار دهند که مهم ترین دغدغه این موقعیت حساس است. سوء مدیریت و عملکرد ضعیف برخی مسئولین، اعتماد عمومی را خدشه دار کرده و تشکل های انقلابی و نخبگان سیاسی باید این آسیب را بررسی و ترمیم نمایند. 
قائم مقام معاونت سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: انتخابات شوراها یکی از ظرفیت های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 می باشد که سران اصولگرایان و نخبگان سیاسی در استان ها و شهرستان ها باید روی آن سرمایه گذاری داشته باشند. 
وی با اشاره به فعالیت گروه های سیاسی برای شوراها گفت: ساز و کار انتخاب افراد و تکمیل فهرست انتخاباتی باید به گونه ای باشد که براساس شاخص ها و شایستگی گزینش شوند و در طول دوره نیز با هم تعامل داشته و به مردم خدمت کنند نه اینکه دچار اختلاف شده و یا به انحراف و فساد کشیده شوند.
https://shoma-weekly.ir/ZHtMkp