گفتگوی ویژه

حضور فتنه گران در مناصب دولتی نقض روح اعتدال است

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی، نقض روح اعتدال گرای دولت است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی، نقض روح اعتدال گرای دولت است.

غلام محمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یوم‌الله 9 دی یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات سال 88 با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی فتنه‌ای به پا کردند.

وی افزود: خیال باطلشان این بود که ارکان نظام را متزلزل کنند آنان‌ تصور نمی‌کردند که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلود کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند.

طاهری گفت: شاید علت اصلی شکل گیری حماسه 9 دی در ظاهر انتخابات 88 و اعلام تقلب در انتخابات توسط کسانی بود که پیروز انتخابات نبودند به واقع این صورت مسئله بود و واقعیت چیز دیگری بود، کسانی که در انتخابات شرکت نکرده بودند و یا اگر هم رأی دادند، مقصود دیگری داشتند، قصدشان انتخاب رئیس جمهور نبود.

وی گفت: مخالفان جمهوری اسلامی ایران بر این عقیده اند که فضای سیاسی ایران در همه زمینه‌ها برای بهره برداری و عملیاتی کردن الگوهایی چون انقلاب رنگی آماده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی، نقض روح اعتدال گرای دولت است کما اینکه سوابق عملکرد این عده که حتی برخی از آنها سوابق محکومیت نیز دارند نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان اعتدال ندارند، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را آنهم در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رأی مردم به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: به مسوولان دولتی توصیه می شود تا ضمن عدم بکارگیری فتنه گرانی که عملکرد ناصوابشان در فتنه 88 در راستای تخریب نظام بوده، حتی با برائت بر حذر باشند چرا که این برائت تنها به منظور کسب مقام و منصب بوده و در صورت قرار گرفتن در مناصب حساس دولتی، بی‌شک در صورت بروز شرایط فتنه مجدد، از هیچ تلاشی برای تکرار حملات براندازانه به جمهوری اسلامی و استفاده از مسئولیت خود در این راستا ابایی نخواهند داشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان منویات مقام معظم رهبری را تنها راه‌گشای امور کشور دانست.

https://shoma-weekly.ir/vndNTj