گفتگوی ویژه

حامیان داخلی مذاکره با آمریکا ستون پنجم دشمن هستند

برخی افراد از روی آگاهی و یا جهل به جاده‌صاف‌کن آمریکا تبدیل می‌شوند و از مذاکره با این کشور سخن به میان می‌آورند
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عده‌ای از افراد طرفدار مذاکره با آمریکا هستند که به نوعی ستون پنجم دشمن در داخل کشور محسوب می‌شوند و مردم آن‌ها را به خوبی می‌شناسند.

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه به تعبیر رئیس‌جمهور هر فردی چه در داخل و چه در خارج از کشور از مذاکره سخن بگوید، دیوانه است، افزود: وقتی نه جنگ و نه مذاکره اتفاق می‌افتد، تنها راه برای مقابله با توطئه‌های آمریکا، مقاومت است تا از شرف، اعتبار و توانایی‌های ملی خود دفاع کنیم.

وی بیان کرد: در این مرحله حساس، آمریکا زیر ضربات سنگین مقاومت در منطقه قرار گرفته و در مرزهای کشورمان مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو زده است که اخیراً هم اعلام کرده که حاضر است بدون پیش‌‍شرط با ایران مذاکره کند، اما نیازی به مذاکره نداریم و اگر آن‌ها می‌خواهند مذاکره کنند باید تعهداتشان را عملی سازند.

انبارلویی با اشاره به اینکه در این بین برخی افراد از روی آگاهی و یا جهل به جاده‌صاف‌کن آمریکا تبدیل می‌شوند و از مذاکره با این کشور سخن به میان می‌آورند، خاطرنشان کرد: این دسته از افراد به اندازه خود پمپئو، ترامپ و بولتون دیوانه و احمق هستند و تلاش‌هایی که در این خصوص انجام می‌شود به‌ نوعی ستون پنجم دشمن تعبیر شده و ملت ایران اسلامی این افراد را به خوبی می‌شناسند.

https://shoma-weekly.ir/lKKTIM