گفتگوی ویژه

جولایی: اصلاح‌طلبان به دنبال ملتهب کردن فضا هستند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موضع‌گیری‌های اخیر اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان قصد دارند از واقعیت‌های موجود فرار کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موضع‌گیری‌های اخیر اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان قصد دارند از واقعیت‌های موجود فرار کنند.
محمدمهدی جولایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات مجید انصاری مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان باید چراغ را برای نظام سبز کنند، گفت: نقش و عملکرد اصلاح‌طلبان در فتنه 88 به اندازه‌ای برای مردم روشن و مشخص است که این موضع‌گیری‌ها قطعا نمی‌تواند  حقایق و واقعیت‌ها را تحریف کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با فتنه 88 عظمت حضور و مشارکت میلیونی مردم در  انتخابات سال 88 را زیر سوال بردند و امروز برای فرار از عملکرد گذشته خود اظهارات تعجب برانگیزی را بیان می‌کنند.
وی  تاکید کرد: گویا اصلاح‌طلبان به واسطه بالا رفتن سنشان، مواضع خود در جریان فتنه را فراموش کرده‌اند اما حافظه تاریخی مردم اظهارات و بیانیه‌های آنان و گرا دادنشان به بیگانگان و دشمنان نظام را از یاد نبرده است.
جولایی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در خانه‌های یکدیگر جمع شده و موضع‌گیری و تحلیل‌های غلط ارائه می‌کنند اما بهتر است برای اعلام مواضع دقیق، به توده‌های مردم رجوع کنند و از  آنان درباره عملکرد خودشان در جریان فتنه سوال کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اتخاذ این گونه موضع‌گیری‌ها از سوی اصلاح‌طلبان  را برای فرار از واقعیت‌های موجود دانست و اظهار داشت: موضع نظام و مردم درباره فتنه 88 کاملا روشن است اما به‌نظر می‌رسد جریان اصلاحات فراموش کرده است که نظام در فتنه با آنان نهایت سعه صدر را داشت.
وی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان تا کنون هیچگونه اعلام موضعی در محکومیت فتنه نداشته‌اند اما مردم آگاه هستند و میدان را به آنان نمی‌سپارند.
جولایی با بیان اینکه مردم به جریان اصلاحات اعتمادی ندارند، تصریح کرد:  اصلاح‌طلبان باید قبل از شرط‌گذاری برای مردم و نظام از پیشگاه خداوند، رهبری معظم، مردم و نظام عذرخواهی کنند تا شاید مورد رافت اسلامی و معرفت مردم قرار بگیرند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان با اینگونه موضع گیری‌ها به دنبال ملتهب کردن فضا هستند و امروز هر فرد فضا را ملتهب کند، از دید مقام معظم رهبری به کشور و مردم خیانت کرده است.

https://shoma-weekly.ir/8Zjt6o