گفتگوی ویژه

جهانیان از اقتدار نظام و رهبری حیرت کردند

آنچه که مقام معظم رهبری از سال گذشته تاکنون محکم بیان کرده‌اند، این است که؛ جنگ نخواهد شد و مذاکره‌ای نیز در کار نخواهد بود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه خوشبختانه دشمنان تاکنون نتوانسته اند به آن اهدافشان برسند، افزود: آنچه که مقام معظم رهبری از سال گذشته تاکنون محکم بیان کرده‌اند، این است که؛ جنگ نخواهد شد و مذاکره‌ای نیز در کار نخواهد بود.

محمد کرمی راد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد,در تبیین بیانات رهبری در خصوص فتنه و سالروز خطبه تاریخی ایشان در ۲۹ خرداد ۸۸ گفت: مقام معظم رهبری مطلبی را در خصوص فتنه و فتنه گران مطرح فرمودند که سال‌ها طول که قلم هایی در این خصوص، عمق این فاجعه در وقت خودش می‌نویسند و عمق و ژرفای این فتنه را بیان می‌کنند.
کرمی راد افزود: تصور من این بود که حقیقتاً با توجه به صحبت‌های سال گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " هر ۱۰ سال احتمالا یک طراحی فتنه ای در جریان کار مثلث شوم داخلی- عربی- غربی ایجاد شده بود" و در سال ۷۸ و ۸۸ اتفاق افتاد، یک طراحی هم برای سال ۹۸ یعنی امسال صورت خواهد گرفت.
وی یادآور شد: همانطور که در سال گذشته مقام معظم رهبری فرمودند، دشمن به سال ۹۷ متمایل شد اما نتوانست کاری کند اما احتمالاً این را پیش فرضی برای سال ۹۸ گذاشته‌اند.
کرمی راد افزود: امسال ما چند موضوع در ارتباط با مباحث کلان سیاست خارجی و موضوعات داخلی، پیش رو داشتیم که از آن جمله می‌توان به  بحث سیاست‌های زیاده خواهانه ترامپ و دولت آمریکا و طرح مباحث مختلف از سوی آنها چون تهدیدها و تحریم‌ها اشاره کرد.
وی به فرستاده های آلمان و ژاپن به کشورمان به عنوان دیگر مباحث اشاره کرد و گفت: دیدیم که نخست وزیر ژاپن آمد و مقام معظم رهبری به او پاسخ محکمی داد و این موضوع اقتدار نظام و رهبری را به اثبات رساند و جهانیان از این موضوع حیرت زده شدند.
این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: ژاپن خود یکی از کشورهایی است که مورد ظلم آمریکا قرار گرفت و همین الان نیز سربازان آمریکایی به مردم بیچاره ژاپن خیانت و تجاوز می‌کنند اما متأسفانه جرات برخورد با آمریکا را ندارند.
وی به بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: این بمباران یکی از ظلم های بزرگ به بشریت بود که آمریکا در حق همین مردم ژاپن انجام دادند.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: طبیعتاً در این باب ژاپنی‌ها بیش از هر کسی گرفتار آمریکا و دلیل اراده دولتمردان آمریکا در ادوار مختلف بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم در پاسخ به جریانات داخلی که بخشی از آن ها جزء افرادی بودند که در محور فتنه ۸۸ هم قرار داشتند و به نوعی امروزه در بحث دولت فعلی هم ارتباط کاری و اجرایی دارند، فرمایشاتی داشتند.
کرمی راد تاکید کرد: طبیعتاً با توجه به نقش اینها در آن مقطع و نقششان در حال حاضر و همینطور به لحاظ نوع تفکری که دارند، نشان می دهد که مرعوب کدخدای جهانی شده بودند و می توان آثار آن را در نوع برخوردهای دیپلماتیک آنها دید.
وی با بیان اینکه ما همواره برخوردهای دیپلماتیک آنها را رصد کرده و رصد می کنیم، گفت: ملت ما یک ملت کاملاً هوشیار است و مقام معظم رهبری نیز هر از چند گاهی در این زمینه روشنگری هایی دارند.
این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه خوشبختانه دشمنان تاکنون نتوانسته اند به آن اهدافشان برسند، افزود: آنچه که مقام معظم رهبری از سال گذشته تاکنون محکم بیان کرده‌اند، این است که؛ جنگ نخواهد شد و مذاکره‌ای نیز در کار نخواهد بود.
وی ادامه داد: ایشان خیلی حکم گفتند که آمریکا حق ندارد و نباید جلو بیاید و بحث مذاکره نباید مطرح شود.
کرمی راد تاکید کرد: با توجه به خیانت‌هایی که آمریکا کرده و عدم اعتمادی که برای مردم و رهبری ما به وجود آورده است، اصلاً محلی از اعراب برای گفتگو و بحث‌های این چنینی نداریم.

https://shoma-weekly.ir/0fzwVk