گفتگوی ویژه

جریان ضد روحانیت از طریق ضد انقلاب در فضای مجازی ترویج می‌شود

فردی که این اقدام را انجام داده ظاهراً از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت هستند و شعاری هم که پس از اقدام جنایت‌کارانه خود گفته است که ما باید روحانیون از بین ببریم.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهادت روحانی مجاهد و انقلابی حجه الاسلام خرسند ،عضو شورای مرکزی و امام جمعه کازرون بدست یک تروریست ضد روحانی و منحرف فکری زنگ خطر دیگری است برای مسئولین امنیتی کشور که حوادث مشابه در همدان و مشهد و تهران و حتی مناطق اهل سنت را بعنوان یک جریان ضد روحانیت که از طریق ضد انقلاب در فضای مجازی و فرقه های انحرافی ترویج می‌شود، مورد تجزیه و تحلیل و برخورد قرار دهند.

حمید رضا ترقی در گفتگو با نمانیوز گفت: تکرار این حوادث ضعف دستگاههای اطلاعاتی و فقدان حساسیت لازم نسبت به تحرکات این عناصر در جامعه است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد .

وی تصریح کرد: فردی که این اقدام را انجام داده ظاهراً از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت هستند و شعاری هم که پس از اقدام جنایت‌کارانه خود گفته است که ما باید روحانیون از بین ببریم.

ترقی در پایان با بیان اینکه شهادت این عزیز مخلص و تشکیلاتی برای مردم فارس و حزب موتلفه ضایعه جبران ناپذیری بود ، ابراز امیدواری کرد که او با امیر مومنان علی علیه السلام محشور گردد.

https://shoma-weekly.ir/mPciNI