گفتگوی ویژه

جامعیت میرسلیم عامل اداره مجلس گام دوم انقلاب

کمتر کسی را مثل ایشان دیدم که جامعیت داشته باشد و در ابعاد و زمینه‌های مختلف از قاری قرآن گرفته تا معاون سیاسی وزیر کشور، رئیس شهربانی، رئیس فدراسیون نجات غریق، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد دانشگاه به صورت موفق کار و خدمت کرده باشد.

حسن غفوریفرد، مشاور شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در باره اینکه میرسلیم گزینه مناسبی برای ریاست مجلس شورای اسلامی است، ضمن توضیحاتی پیرامون فعالیتهای انقلابی و مبارزاتی میرسلیم قبل از انقلاب در دانشگاه و سپس عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن و سایر سوابق و مسئولیتهای او به خبرنگار ما گفت: میرسلیم در هر مسئولیتی که به عهده گرفت توانایی خود را در انجام آن مسئولیت بهخوبی نشان داد و مدیریتی قوی دارد.

وی با اشاره به بصیرت میرسلیم اظهار کرد: ایشان در بحثهای سیاسی، مذهبی و قرآنی وارد هستند.

این مشاور شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به توانایی ریاست میرسلیم بر جمعها، بهخصوص جمعهای سیاسی نظیر شورای مرکزی و کنگرههای حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد و گفت: اداره جمعی مثل نمایندگان مجلس که همگی حق رأی مساوی دارند و نمایندگان میتوانند درباره هر موضوعی که در مجلس مطرح میشود اظهار نظر کنند سخت است، اما میرسلیم با محبوبیت و انصاف بسیار بالایی که دارد و اینکه تاب تحمل شنیدن نظرات مخالف را دارد و با ریاست مقتدرانهاش قادر است بهراحتی چنین جلسات مشکلی را مدیریت کند و بحثها را در جهت منافع انقلاب و نظام و انتظارات مقام معظم رهبری و رسیدن به تصمیم قاطعی که به نفع انقلاب و نظام و در راستای فرمایشهای رهبری انقلاب است هدایت کند.

غفوریفرد با تأیید اینکه میرسلیم میتواند رئیس انقلابی مجلسی انقلابی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد گفت: شاید کمتر کسی مثل من باشد که در عرصههای مختلفی چون علمی، سیاسی، ورزشی و... با ایشان کار کرده و از نزدیک نسبت به ایشان شناخت داشته باشد. ضمن اینکه مجلس ابعاد مختلفی دارد و رئیس مجلس باید کسی باشد که در جامع جمیع جهات در عرصههای مختلف کار کرده باشد.

وی در پایان گفت: کمتر کسی را مثل ایشان دیدم که جامعیت داشته باشد و در ابعاد و زمینههای مختلف از قاری قرآن گرفته تا معاون سیاسی وزیر کشور، رئیس شهربانی، رئیس فدراسیون نجات غریق، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد دانشگاه به صورت موفق کار و خدمت کرده باشد.

https://shoma-weekly.ir/NtgQEy