گفتگوی ویژه

توفیقات اصولگرایان ده‌ها برابر غیر اصولگرایان بوده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بنا بر نقد اصولگرایان باشد، نقاط مثبت و توفیقات اقتصادی اصولگرایان در طی این مدت ده‌ها برابر غیراصولگرایان در دولت‌های گذشته بوده است،
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بنا بر نقد اصولگرایان باشد، نقاط مثبت و توفیقات اقتصادی اصولگرایان در طی این مدت ده‌ها برابر غیراصولگرایان در دولت‌های گذشته بوده است،
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اگر اصلاح طلبان می‌خواهند با سیاست برد وارد عرصه انتخابات شوند هیچ مانعی جلودار آنها نیست جز قانون چرا که احتمال دارد افرادی با توجه به سوابق برخی اصلاح طلبان رد صلاحیت شوند.

وی با بیان اینکه اقتضای انتخابات رقابت بین کاندیداها است، تصریح کرد: اقتضای فعالیت‌های حزبی در عرصه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برد است و این مهم که اصلاح‌طلبان تنها برای برد وارد عرصه انتخابات می‌شوند بی پایه است.

ترقی به انتقاد اسحاق جهانگیری نسبت به عملکرد دولت دهم در بخش سیاست داخلی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر بنا بر نقد اصولگرایان باشد، نقاط مثبت و توفیقات اقتصادی اصولگرایان در طی این مدت ده‌ها برابر غیراصولگرایان در دولت‌های گذشته بوده است، دولت هم در عرصه سیاسی و هم اقتصادی به استقلال، اقتدار و خودکفایی رسیده که این مسئله با اعداد و ارقام قابل اثبات است.

وی در ادامه افزود: در دوره دهم ریاست جمهوری علیرغم همه نقدهای موجود، توفیقاتی نیز حاصل شده که چندین برابر دوره اصلاحات بوده است، در حالیکه در دوران اصلاحات نه تنها هیچ خدمتی برای توسعه اقتصادی صورت نگرفت بلکه در عرصه سیاست خارجی با وابستگی به غرب به عزت کشور آسیب‌هایی نیز وارد شد.

ترقی با اشاره به موفقیت دولت دهم در بعد سیاست داخلی اظهار داشت: نکته مهم این است که درصد مشارکت مردم در تمامی انتخابات نسبت به 2 خرداد 76 بالاتر بوده است اما فتنه‌ای که اصلاح‌طلبان به پا کردند، جنب‌و‌جوش و فعالیت‌های سیاسی مردم را کاهش داد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اینکه گفته می‌شود اصلاح طلبان باید توبه کنند، منظور فتنه گرانی هستند که درسال 88، دست در دست بیگانه گذاشتند، به نظام ضربه وارد کردند و در پازل دشمن بازی کردند، این افراد در صورت بازگشت باید توبه کنند در غیر این صورت جایی در عرصه سیاسی کشور ندارند از این رو اصلاح طلبان مرز خود را با فتنه گران مشخص و مجزا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان قطعا باید در چارچوبی که مقام معظم رهبری در ارتباط با ضوابط انتخابات بیان فرمودند، خودشان را بگنجانند و توقع نداشته باشند که فراتر از معیارهای رهبر معظم انقلاب، کسی فرش قرمزی برایشان پهن کند.

https://shoma-weekly.ir/5Jxgo0