گفتگوی ویژه

تفکر اصلاح‌طلبی رو به زوال است

توکلی‌بینا با تأیید اینکه تفکر اصلاح‌طلبی رو به زوال و شکست است و ما با پایان این تفکر مواجه هستیم گفت: این تفکر کاملاً رو به زوال است و به هیچ‌وجه نمی‌تواند خودش را بازسازی کند. اینها باید در اجتماع جوری عمل می‌کردند که مردم اینها را تحویل بگیرند. ‌‌
ابوالفضل توکلی‌بینا عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون برکناری فیزیکی و سیاسی نیروهای قدیمی جریان اصلاح‌طلبی به خبرنگار نمانیوز گفت: چون اصلاح‌طلبان محلی از اعراب ندارند به جان هم افتاده‌اند. عملکرد نادرستشان چنین زمینه‌ای را فراهم کرده است.
وی مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در دورانی که حکومت دستشان بود به‌قدری بسیار بد عمل کردند که همه جایگاه اجتماعی‌شان را از دست دادند و حالا هر کدامشان سازی می‌زنند. اینها با عملکردشان هیچ چیزی را باقی نگذاشتند. بنابراین الان هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. اگر در آینده در جایی مسئولیتی به عهده گرفتند و توانستند خوب عمل کنند ممکن است بتوانند کاری کنند.  
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این س<ال که آیا جریان اصلاح‌طلبی با حضور افراد جوان به‌جای نیروهای قدیمی خود قادر به احیای خود است گفت: الان اصلاح‌طلبی نمی‌تواند از طریق جایگزینی نیروهای جوان به‌جای نیروهای قدیمی خودش را بازسازی کند. اگر بخواهند کاری کنند باید با عملکرد درستشان زمینه‌ای را فراهم کنند که بتوانند افراد جوان را بیاورند و این زمینه در حال حاضر وجود ندارد.
وی در ادامه افزود: اگر جریان اصلاح‌طلبی در آینده بتواند کاری بکند که مردم را جذب کند می‌‌تواند نیروهای جوان را جایگزین نیروهای قدیمی‌اش کند، ولی الان نمی‌تواند.
توکلی‌بینا با تأیید اینکه تفکر اصلاح‌طلبی رو به زوال و شکست است و ما با پایان این تفکر مواجه هستیم گفت: این تفکر کاملاً رو به زوال است و به هیچ‌وجه نمی‌تواند خودش را بازسازی کند. اینها باید در اجتماع جوری عمل می‌کردند که مردم اینها را تحویل بگیرند.      ‌‌
https://shoma-weekly.ir/EzqHcU