گفتگوی ویژه

ترامپ یک بار روند دشمنی آمریکا و پاسخ ایران را بازخوانی کند

ملت ایران این تهدید هارا کمافی السابق به فرصت تبدیل نموده وذره ای اعتنا به این یاوه گوئی ها نداشته وندارد چون راه ملت ایران براساس رهنمودها وخط مشی رهبرمعظم انقلاب اسلامی مشخص است ولحظه ای از این راه عقب نشینی نخواهد کرد وهرکسی هم که خدای نکرده بخواهد از این راه وارزشهای نظام عدول کند ملت کنارش خواهند زد . من توصیه می کنم ترامپ یکبار روند شیطنت ها ودشمنی های آمریکا را نسبت به ایران درطول این 38 مرور کند تا بهترملت ایران رابشناسد .
ترامپ از لحظه ائی که کاخ سفید را تحویل گرفت شروع به تهدید ملت ایران کرد، تهدیدات او چنان بود که برخی از سیاستمداران و اندیشمندان جهان، سخن ازاحتمال رویاروئی نظامی کردند. البته این تهدیدات برای ملت ایران امر جدیدی نیست چرا که همه روسای جمهور آمریکا همواره می خواستند با این سیاست نخ نما شده از ایران اسلامی زهر چشم بگیرند، لکن در اولین فرصت پاسخ محکمی از ملت ایران دریافت کرده اند.

در خصوص عملکرد ترامپ با احمدعلی مقدم گفت و گو کردیم که در ادامه به آن اشاره می شود.

* پس از برجام برخی گمان می دادند از شدت دشمنی آمریکا با ما کاسته شود اما با روی کار آمدن ترامپ، بطلان این تفکر مشخص شد، در این باره توضیح می فرمائید؟

- دشمنی دولتمردان آمریکا با ملت ایران وباجمهوری اسلامی موضوع جدیدی نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هردشمنی وهرحربه ای که داشتند برعلیه ملت ایران بکارگرفتند ولی بخواست خداوهدایت ورهبری حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری و بصیرت وآگاهی مردم هیچ غلطی نتوانستند بکنند .

دشمنی آمریکا با ما اصلا بحث هسته ای نیست، دعوای آمریکا با ما برسر اسلام است آنهابا اسلام مخالفت دارند همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند آنها ده ها بهانه برای دشمنی علیه ما دارند اگرفرض بگیرید باموضوع هسته ای کناربیائیم موضوع موشک رامطرح می کنند اگرفرض بگیرید باموضوع موشک کناربیائیم موضوع اینکه چراشما هواپیمای بدون سرنشین دارید مطرح می شود . یا موضوع اینکه چرا رژیم غاصب صهییونیستی را برسمیت نمی شناسید درحالی که ما رژیم صهیونیستی رایک رژیم نامشروع می دانیم ، دیگراینکه مطرح می کنند چرا ازمقاومت درمنطقه حمایت می کنید بهرحال دریک کلام عرض کنم اینها نظام جمهوری اسلامی رانمی خواهند . نظامی رامی خواهند که تحت سلطه خودشان باشد هرنظامی که صددرضد تحت سلطه آنها نباشد بعناوین مختلف وبا شیطنت های مختلف درجهت نابودی آن تلاش می نمایند که این رفتار عین استکباراست لذا ملت ایران که استکبارستیز است هیچگاه زیربار فشارهای دولت آمریکا نخواهد رفت ودراین 38سال انقلاب اسلامی ثابت شده است که این ملت به نظام ورهبری معظم انقلاب بشدت معتقد وپایبند است وهمانطورکه می بینید درهرمقطعی که لازم بوده ملت سلحشوروانقلابی پای کاربوده وروی آرمانهای نظام وبنیانگزارحمهوری اسلامی ورهنمودهای مقام معظم رهبری ایستاده اند.

* مردم ایران در 22 بهمن حضور گسترده ایی در انتخابات داشتند، پیام این حضور برای دشمنان بویژه آمریکا چه می تواند باشد؟

بطوری که دیدید ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب پس ازگذشت 38سال ازانقلاب اسلامی به اقراربیشتررسانه های خارجی درراهپیمائی 22بهمن امسال بیش از هرسال دیگر شرکت نمودند و باحضورخود حماسه دیگری آفریدند ولی نمی دانم چرا دولتمردان آمریکا اینقدر کج فهم هستندند که پیام ملت سلحشور و انقلابی ایران را دریافت نمی کنند .این حضوربرای همه مستکبران عالم که در راس همه آنها آمریکاست ضمن اینکه یک تودهنی محکمی به دولتمردان آمریکا بالاخص ترامپ است، پیام نیز دارد که ملت انقلابی ایران هیچ پگاه از آرمانها وارزشهای انقلاب اسلامی کوتاه نیامده ونخواهد آمد وپشتیبان رهبرفرزانه خود بوده وتا پای جان ایستاده است. ملت ایران باحضورانقلابی وحماسی خود به دولتمردان آمریکا بالاخص ترامپ پیام دادند که ما را از تهدید نترسانید ما 38 سال به این لفاظی ها وتهدیدها آشنائیم وهیچ واهمه ای نداریم وملت ایران از هیچ تهدیدی نمی هراسد اگرهراسی هم باشد باید دولتمردان آمریکا هراس داشته باشند چون چه بخواهند وچه نخواهند بحمدالله کشورایران قدرت برتر منطقه است و اتفاقا این تهدیدها مارا قوی ترومصمم ترمی کند که به هرگونه تهدید طوری مقابله کند که از کرده خود پشیمان شوند.

*ترامپ از لحظه بر روی کار آمدن مدام ملت ایران را تهدید می کند، این رفتار را چگونه ارزیابی می کنید؟

- ترامپ می گوید ایران با آتش بازی می کند،او با صدوردستورممنوعیت صدورویزا برای هفت کشوربالاخص ایران اسلامی می توان گفت او به معنای واقعی دشمنی خود با اسلام وبالاخص جمهوری اسلامی رانشان داد، ترامپ معنای واقعی حقوق بشرآمریکائی رابا دستگیری یک بچه 5ساله نشان داد. ترامپ که اصلا ضوابط بین المللی وقوانین ومقررات رانمی شناسد چهره واقعی استبداد وسلطه رانشان داد. در این شرایط ما می گوئیم این تهدیدها نخ نما شده شما با دم شیربازی نکنید. ملت ایران این تهدید هارا کمافی السابق به فرصت تبدیل نموده وذره ای اعتنا به این یاوه گوئی ها نداشته وندارد چون راه ملت ایران براساس رهنمودها وخط مشی رهبرمعظم انقلاب اسلامی مشخص است ولحظه ای از این راه عقب نشینی نخواهد کرد وهرکسی هم که خدای نکرده بخواهد از این راه وارزشهای نظام عدول کند ملت کنارش خواهند زد . من توصیه می کنم ترامپ یکبار روند شیطنت ها ودشمنی های آمریکا را نسبت به ایران درطول این 38 مرور کند تا بهترملت ایران رابشناسد .

*ترامپ در حوزه داخلی هم با مخالفت های مکرری مواجه است، چه شده که خیابان های آمریکا از این تجمعات خالی نمی شود؟

- به ترامپ توصیه می کنم برود وضعیت اسف بارکشوروملت خودش راسروسامان دهد .آمریکائی که بدهکارترین کشوردنیاست وازطرفی مردم آمریکا مطالباتی دارند ومی دانند که ترامپ درد آنان رادرمان نمی کند لذا باسرکارآمدن وی مخالفت دارند وترامپ رارئیس جمهورخود نمی دانند وهرروز با اعتراضات انبوهی از مردم آمریکا مواجه است .لذا به نظر می رسد چون از حل مشکلات ومسائل عدیده آمریکا عاجز است وپاسخی هم برای ملت آمریکا ندارد لذا برای انحراف افکارعمومی کشورش دست به چنین حرکات احمقانه ای زده است . می بینید الان خیلی از کشورهای دنیا وحتی اروپائیان باسیاستها ی اومخالفند.

* برخی در داخل سخن از اعتماد به آمریکا می کنند، چه پاسخی برای این افراد دارید؟

هرکشوری ویاملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد حتی آن کسانی که دوست آمریکابودند .

رویکرد استکباری که آمریکائی ها دارند موجب شده که ملت های دنیا یک احساس بی اعتمادی وبیزاری نسبت به دولت آمریکا داشته باشند. برای ما بین اوباما وترامپ هیچ تفاوتی نیست. وقتی حضرت امام خمینی(ره)آمریکا راشیطان بزرگ می نامند ودرطول این 38سال انقلاب اسلامی زمانی عملکرد وشیطنت های دولتمردان آمریکا رامشاهده می کنیم این لقب شیطان بزرگ شایسته اوست . خوب شیطان شیطان است از شیطان چه انتظاری می شود داشت؟

همانطورکه حضرت امام خامنه ای دردیدارفرماندهان نیروی هوائی ارتش فرمودند اگرعقلانیت در ذیل امید وتوکل به خدا به کارگرفته شود یاری پروردگاررابه همراه می آورد ولی عقلانیت درسایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی فقط به سراب می رسد .رهبرمعظم انقلاب سالهاست به طور مداومً چهره واقعی وشیطنت وخساراتی که آمریکای جنایتکار به ملت وکشورما وارد نموده برای ملت ایران وبالاخص مسئولان نظام بیان می فرمایند ولی باید به صراحت عرض کنم که عده ای باتوجیه های واهی تاکیدات مقام معظم رهبری راباورندارند .حالا باید به این عده عرض کنیم تمامی اتهاماتی که ما به نظام سلطه آمریکا وارد می کردیم امروز از زیان ترامپ داریم می شنویم. یعنی به زبان ساده تر امروز متهم به جنایتها و شیطنت های خود باصراحت اقرارمی کند ولی متاسفانه عده ای می خواهند اقرار اوراتوجیه کنند .

https://shoma-weekly.ir/bubv1W