گفتگوی ویژه

تحریم ملت ایران توسط دشمنان از عجز و ذلت آنها است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از توطئه های دشمنان کاملا آگاه است،گفت: تحریم ملت ایران توسط دشمنان از عجز و ذلت آنها است و راه به جایی نمی برند.

دکتر اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبر24 با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران غرب را در هم شکسته است، افزوت: انقلاب اسلامی ایران رژیم دست پرورده غربی ها را سرنگون و نظام مستقل جمهوری اسلامی را جایگزین کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی و غلبه بر طاغوت، هشتاد هزار مستشار آمریکایی و انگلیسی را از کشور بیرون کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از چپاول و غارت منابع و ثروت ملی توسط بیگانگان جلوگیری کرد.

بادامچیان با اشاره به بیداری اسلامی در جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری دارد و این موجب عصبانیت دشمنان از ایران مقتدر شده است.

وی با اشاره به ناتوانی دشمنان در برابر توانایی بالای کشورمان تصریح کرد: دشمنان با تهدید و تحریم نیز در قبال ایران مقتدر ناتوان بودند و با هزینه های بالا دست به دامن نیروهای ناتوان به فکر پوچ براندازی نظام مقتدر ایران اسلامی افتادند اما این نقشه آنها نیز با بصیرت ملت ایران با شکست مواجه گردید.

بادامچیان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از توطئه های دشمنان کاملا آگاه است،افزود: تحریم ملت ایران توسط دشمنان از عجز و ذلت آنها است و راه به جایی نمی برند.

وی با بیان اینکه باید از نقشه ها و فتنه های دشمنان روشنگری شود، یادآور شد: باید به فریب خوردگان آگاهی بخشی و روشنگری شود و آنها از رفتار خود پشیمان شده و به آغوش ملت برگردند.

https://shoma-weekly.ir/BQ6Yjj