گفتگوی ویژه

برغم تذکر رهبری بجای امید به مردم، مشکلات را بیشتر می‌کنند

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی: مسئولین مشکلات را ریشه‌یابی نمی‌کنند؛ اگر قصد پوشش دادن اقدامات نادرست را با چنین تصمیم سازی‌هایی دارند، ما حرف خاصی نداریم اما اگر خواهان حل مشکلات هستند باید راه حلی دقیق بیندیشند.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی: مسئولین مشکلات را ریشه‌یابی نمی‌کنند؛ اگر قصد پوشش دادن اقدامات نادرست را با چنین تصمیم سازی‌هایی دارند، ما حرف خاصی نداریم اما اگر خواهان حل مشکلات هستند باید راه حلی دقیق بیندیشند.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه  انجمن اسلامی اصناف و بازار، در جلسه این جامعه  ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، گفت:  کشورمان گرفتار مسائل تئوریک برخی مسئولین شده که هیچگاه در میدان عمل نبوده اند، اقتصاد را نیز بر اساس همین اصول تئوری برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با  انتقاد از مسئولینی که از تجربه افراد کاردان استفاده نمی‌کنند، ادامه داد: مسئولین مشکلات را ریشه‌یابی نمی‌کنند؛ اگر قصد پوشش دادن اقدامات نادرست را با چنین تصمیم  سازی‌های دارد، ما حرف خاصی نداریم اما اگر خواهان حل مشکلات هستند باید راه حلی دقیق بیندیشند.

کریمی‌اصفهانی با اشاره به اقدامات دشمنان علیه کشورمان در دوران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بحران اقتصادی فی‌البداهه به کشور تحمیل نشده است و مسئله ای قابل پیش‌بینی بود.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب از مدت‌ها قبل هشدارهای لازم  را برای مقابله با وضعیت کنونی داده بودند، گفت: نامگذاری سال‌های مختلف براساس اولویت های اقتصادی و مهم کشور ، نشان دهنده از بینش و تدبیر بسیار عمیق معظم له است.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار تاکید کرد: تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است و رهبری انقلاب توصیه‌های لازم را برای مقابله درست با تحریم‌ها بیان کرده‌اند.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی  تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب سال 1386 را به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری کردند و این یعنی با تفرقه‌گرایی نمی‌توانیم مقابل دشمن بایستیم.

کریمی‌اصفهانی ادامه داد: سال 87 با تدبیر ایشان به نام نوآوری و شکوفایی ملی نامگذاری شد و این به معنی نوآوری در تمامی زمینه‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه سال 88 به نام اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شد، اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف به معنای  نظامند کردن مصرف بود که باید دولت آموزش‌های صحیحی را در این باره   به مردم می‌داد اما هیچ تلاشی در این زمینه انجام نشد.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار افزود: سال 89 به نام  همت مضاعف و کار مضاعف نام گرفت؛ همت مضاعف یعنی کار گروهی به دور از هرگونه تفرقه واجتهاد شخصی است، اما در این زمینه دولت بر عکس عمل کرد.

کریمی‌اصفهانی با اشاره به اینکه سال 1390 به نام  جهاد اقتصادی نامگذاری شد، اظهار داشت:  منظور از این نامگذاری توسط رهبری بدین معنی است که دشمن در مقابل قرار دارد و این تقابل ساده نیست.

وی با انتقاد از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، گفت: باید از مجلس به خاطر توقف اجرای مرحله دوم یارانه‌ها از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه کشور به آرامش نیاز دارد، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند کاری کنند آرامش در کشور باشد؛ اما  متاسفانه رئیس جمهور در مصاحبه‌های خود، بجای امید دادن به مردم، مشکلات را بیشتر می‌کند.

https://shoma-weekly.ir/3MGqDq