گفتگوی ویژه

برای ما هیچ اصولگرایی استثنا نیست

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به جریان فتنه و انحراف که فریب دشمن را خورده‌اند گفت: داروی این دو جریان استغفار است.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به جریان فتنه و انحراف که فریب دشمن را خورده‌اند گفت: داروی این دو جریان استغفار است.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش از ظهر امروز در همایش 9 دی این جبهه اظهار داشت: آنچه در 9 دی اتفاق افتاد یک امتحان بسیار سخت بود و بخشی از کسانی که از اول انقلاب همراه با انقلاب بودند و مسئولیت‌هایی داشتند تکیه‌گاهی برای فتنه آمریکا، انگلیس و صهیونیست شدند.
دبیرکل جبهه پیروان تصریح کرد: اما همه مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند و هیچ تشکلی نمی‌تواند ادعا کند که 9 دی متعلق به اوست و آن را به نفع خود مصادره کند چراکه بسیاری از این تشکل‌ها در آن روز کاره‌ای نبودند.
وی بر همین اساس 9 دی را یک حرکت خودجوش دانست که در همه استان‌ها شکل گرفت و گفت: یک درجه بالاتر از حضور، ظهور بود؛ مردم به صورت خودجوش در 9 دی حضور یافتند و 9 دی مسیری شد که تمام آلودگی‌ها و تیرگی‌ها را پاک کرد.
عسگراولادی با بیان اینکه در 9 دی همه آلودگی‌ها به وسیله حضور خود‌جوش حرکت مردم پاک شد و ظهور تولید شد گفت: مثل روز 15 خرداد و شب 22 بهمن که خداوند توفیق ظهور داد و این ظهور نمونه‌ ظهور مولا ولی عصر (عج) بود.
دبیرکل جبهه پیروان یادآور شد: بنده به تمام کسانی که در روز 9 دی در سراسر کشور حضور یافتند و موفق شدند ظهور را به دست آورند تشکر می‌کنم و از همه امت استدعا دارم راه 9 دی را با جدیت ادامه دهند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن هرگاه نتوانست جنگ مستقیم نظامی داشته باشد جنگ فرهنگی را آغاز می‌کند و در غیر این صورت وارد جنگ اقتصادی می‌شود گفت: اگر باز هم در این جنگ‌ها موفق نشد به وسیله دو راه وارد می‌شود که یکی ایجاد گسل بین مردم و رهبری است که خود این گسل‌ها فتنه است.
همچنین اگر نتوانست مسیر انحرافی درست می‌کند و خط انحرافی را به کار می‌گیرد.
عسگراولادی با بیان اینکه دشمن با خط‌کشی از راه‌های انحرافی تلاش می‌کند تا جلوی حرکت‌هایی را که نمی‌تواند از راه‌های دیگر بگیرد متوقف کند گفت: مثلاً ناسیونالیسم منفی را که ملت‌گرایی، نژاد‌گرایی و زبان‌گرایی است و از خطوط انحرافی به شمار می‌رود درست می‌کند؛ مثلاً ایرانیت و مکتب ایرانی منهای اسلام را مطرح می‌کند.
عسگراولادی بر همین اساس به فرمایش امام (ره) اشاره کرد که فرمودند؛ من دست همه مسلمانان عالم را به گرمی می‌فشارم که ایشان جلوی انحراف شیطان بزرگ که جنگ بین شیعه و سنی بود را گرفتند.
دبیرکل جبهه پیروان با تاکید بر اینکه انحراف یک روی سکه فتنه است و فتنه یک روی سکه انحراف است افزود: شیطان بزرگ همواره وقتی از شکستن جمهوری اسلامی و اسلام‌خواهی در جهان مایوس می‌شود در داخل خطوطی ترسیم می‌کند به سمت بیقوله‌ها؛ تقلب و دروغ در انتخابات دوبال فتنه بودند که در مصر نیز همین اتفاق روی داد و صداهای بیگانه مبنی بر تقلب در انتخابات همواره وجود داشت.
وی با بیان اینکه باید بتوانیم اصولگرایان را در حد وسیع سامان دهیم یادآور شد: حرکت ما زیر چتر روحانیت معظم است و به دنبال ائتلاف اصولگرایان هستیم و باید از همه اصولگرایان دعوت به عمل آوریم تا آنها را در حد وسیع سامان بخشیم.
همچنین علمای بزرگ این مسئله را تائید می‌کنند و مقام معظم رهبری که پدر امت هستند مسلم است که این مجموعه را در حرکت خود رها نمی‌کنند.
عسگراولادی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که فریب دشمن را در قضیه فتنه و انحراف خوردند دارویشان استغفار است؛ شرایط ما باتوجه به آنچه که مراجع تقلید به ویژه آیت‌الله سیستانی مطرح می‌کنند امر به معروف است و اینکه جاذبه در حد توان و دافعه در حد ضرورت صورت گیرد.

https://shoma-weekly.ir/pAuhfy