گفتگوی ویژه

باید با نفوذ فرهنگی و سایبری دشمن مقابله هوشمندانه کرد

ما باید برای مقابله هوشمندانه با دشمن از حالت انفعالی در عرصه فضای مجازی خارج شده و خودمان به دل دشمن زده و او را با تولیدات مناسب و جذاب خویش و نیز تهاجم به اهدافش به چالش بکشانیم.
لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با سایت زنان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همه مردم و مسئولان باید بیانات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب که چندی پیش در دیدار اعضای شورای عالی فضای مجازی و همچنین فرماندهان عالی سپاه مطرح شد را مورد توجه قرار داده و کاملاً جدی بگیرند.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید برای مقابله هوشمندانه با دشمن از حالت انفعالی در عرصه فضای مجازی خارج شده و خودمان به دل دشمن زده و او را با تولیدات مناسب و جذاب خویش و نیز تهاجم به اهدافش به چالش بکشانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف ما این است که کمتر به معرفی و تبیین الگوها و تولیدات مناسب فرهنگی در فضای مجازی پرداخته ایم که با تلاش و همت دوچندان باید این نقطه ضعف را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

وی گفت: همچنین بسیار لازم و ضروری است که در برهه کنونی اهداف و برنامه های دشمن و به خصوص راه های نفوذش در عرصه فرهنگی به درستی هدف گذاری شود و ما ضمن شناسایی نیاز مخاطبان به بررسی راه های مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن بپردازیم.

افتخاری تاکید کرد: واقعیت آن است که امروز دشمن از همه ابزارها و فرصت ها برای حمله به باورها و اعتقادات وارد شده و می شود و از طریق مد و مدل لباس و پوشش و حتی غذا و خوراک و خواب ما نیز برنامه ریزی می کند و ما در این جدال باید با تکیه بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی عمل کنیم.

https://shoma-weekly.ir/Q0S43T