گفتگوی ویژه

"انتخابات آزاد" مثل "تقلب" بازی جدید برخی اصلاح‌طلبان است

نایب‌رییس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به ادعای تقلب در انتخابات 88 از سوی اصلاح‌طلبان، "انتخابات آزاد" را راهبرد و بازی جدید برخی اصلاح طلبان عنوان کرد.
نایب‌رییس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به ادعای تقلب در انتخابات 88 از سوی اصلاح‌طلبان، "انتخابات آزاد" را راهبرد و بازی جدید برخی اصلاح طلبان عنوان کرد.
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه انتخابات در ایران سالم، قانونی و آزاد برگزار می شود گفت: افرادی که این روزها مدام بر انتخابات آزاد تاکید می‌کنند با همین سازوکار و رای مردم هشت سال مسئولیت اجرایی را برعهده گرفته بودند؛ از این رو معلوم نیست چرا در حال حاضر انتخابات را زیر سوال می برند.
وی با بیان اینکه در انتخابات سال 88 سلامت انتخابات زیر سوال رفت در حالی که بعدا مشخص شد هیچ تقلبی در آن دوره از انتخابات صورت نگرفته بود، افزود: انتخابات آزاد و فراهم نبودن شرایط سیاسی، بازی جدید برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو است.

***اصلاح‌طلبان در آزادترین انتخابات نتوانستند پیروز شوند***

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: مگر در انتخابات شوراها در دور دوم، فضا برای افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلب فراهم نشده بود؟ از مشارکت تا ملی‌مذهبی‌ها در آن انتخابات شرکت کرده بودند، اما در دوران اصلاحات نتوانستند پیروز انتخابات شوند. آیا آن انتخابات آزاد نبود و شرایط برای حضور سلایق مختلف فراهم نشده بود؟
بادامچیان در ادامه با بیان اینکه همه باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم، گفت: موتلفه در انتخابات براساس فرمایشات بزرگان نظام حرکت خواهد کرد و به تکلیف خود عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه "اخیرا صدای آمریکا در گزارشی به موتلفه و بادامچیان فحش داده است" ،‌گفت: اصلا  فحش هایی که علیه من و یا موتلفه در رسانه آمریکا داده می شود مهم نیست، بلکه خوشحال هم می شویم چرا که به گفته امام خمینی(ره)هرگاه دشمن از شما عصبانی شد بدانید اقدامتان در راستای انقلاب بوده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: تبعیت از رهبری باعث می‌شود که تمامی فتنه‌ها خنثی شود و ما با وجود رهبری و مردم اصلا نگران فتنه‌ها نیستیم.

https://shoma-weekly.ir/GPN3gr