گفتگوی ویژه

اقدامات اخیر آمریکا نشانه ضعف پیش‌رونده و بی‌کفایتی است

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به یوم‌الله ۹ دی تصریح کرد: این جریان یک رویداد زودگذر نیست، بلکه یک جریان مستمر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسدالله بادامچیان در جلسه شورای هماهنگی حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی در تبریز با بیان اینکه به دنبال بازسازی و تحول اساسی در این حزب هستیم، اظهار کرد: حزب مؤتلفه اسلامی پیش از انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرده و تا به امروز کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته و در راستای خط ولایت و روحانیت حرکت کرده است.
وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی تابع اشخاص و گروه‌های سیاسی نیست همچنین با هیچ یک مشکلی ندارد، ادامه داد: حزب مؤتلفه اسلامی یک حزب مردمی و تابع خط ولایت است که امیدواریم یک دولت و مجلس حزبی راه بیندازیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به یوم‌الله ۹ دی تصریح کرد: این جریان یک رویداد زودگذر نیست، بلکه یک جریان مستمر است.

بادامچیان به جبهه میان حق و باطل اشاره کرد و گفت: این دو جریان همواره در حال جنگ با یکدیگر هستند که جبهه حق در راه حق می‌جنگد و باطل در راه باطل ما اگر در جبهه حق باشیم، باید بدانیم جبهه باطل با هر روش علیه ما بر خواهد ایستاد.

وی در ادامه اقدامات اخیر آمریکا را نشانه ضعف پیش‌رونده و بی‌کفایتی این کشور عنوان کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به ضرورت آموزش مسائل دینی به اعضای حزب در استان‌ها تأکید کرد و گفت: اعضای این حزب باید افراد تحصیل کرده و آشنا به مبانی اسلام و اصول دین باشند تا در آینده بتوانند افراد مؤثری در جامعه باشند.

بادامچیان همچنین در ادامه سفر یک روزه خود در تبریز با حضور در اتاق اصناف استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم تناسب تعداد کسبه‌های هر صنف در هر شهر با میزان جمعیت آن شهر تأکید کرد و افزود: امروزه فعالیت اتحادیه‌های کلیه صنف‌ها باید ایمانی و مردمی شود و کلیه فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی پیش برود.

وی همچنین ادامه داد: اصناف باید اهداف بلند مدت را در برگیرند چرا که پیشرفت امور تدریجی است و در این راستا قدم بردارند.

همچنین رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با فرزند  شهید آیت الله قاضی‌طباطبایی دیدار کرد و به رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های آن شهید اشاره کرد و فعالیت‌های این چنین افراد را مایه  تحقق آرمان‌های انقلاب دانست.


https://shoma-weekly.ir/BjbSSg