گفتگوی ویژه

اقتدار امروز حاصل از خودگذشتگی مدافعان حرم است

آنچه که امروز کشور ما را بیمه کرده همین روحیه اقتدار و از خودگذشتگی است که دشمنان ایران نیز در برابر آن زانو زده اند و سعی دارند با نفوذ در ما این روحیه را از بین ببرند .
حجتالاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگویی کوتاه در خصوص شهادت محسن حججی و ارتباط آن با سلفی حقارت سخن گفت که به شرح ذیل می باشد:

عکس دیگری هم این روزها مشهور شد، عکس شهید محسن حججی که برخی آن را نقطه مقابل «سلفی حقارت» دانستند، اما عده ای علی رغم احساسات گسترده مردمی، مطالب خارج از انتظاری در این خصوص گفتند و حتی بر صفحه اول یک روزنامه داخلی نشست. نظرتان درباره ریشه این اظهارات جدید چیست؟

شهدای مدافع حرم در مقابل جنایاتی که امروزه در عراق و سوریه در حال وقوع است ایستاده اند و به نظر می رسد هرکس با این مقاومت مخالف باشد در واقع به اسلام و کشورایران خیانت کرده است . خشم انقلابی ملت باید متوجه این افراد شود و اینها این خشم را احساس کنند و در کنار این مساله قانون نیز باید با این گونه افراد برخورد جدی داشته باشد ؛ چرا که این نقل قول ها خلاف امنیت ملی است و چراغ سبز به دشمن نشان دادن است .

افرادی که در کشور مبادرت به انتشار مطالبی می کنند که موافق با جریان دشمن در حال حرکت است ، نفوذی هستند. شاهد هستیم که در بسیاری از عرصه های فرهنگی از جمله روزنامه ها ، سایت ها و فضای مجازی این افراد وجود دارند و در مخالفت با جریان دفاع از کیان ملت ، از هیچ گونه اقدامی دریغ نمی کنند . همه این کارها نتیجه خود فروختگی و نهایت مرعوب بودن در برابر دشمن است . اینکه روزنامه ای بخواهد در قالب مطلبی ارزش کار مدافعان حرم را زیر سوال ببرد بدین معناست که آن روزنامه هرچند که در داخل کشور منتشر می شود اما در اختیار استکبار جهانی است و این افراد قطعا خائن به وطن هستند .

آثار انتشار تصویر شهید حججی را چگونه ارزیابی می کنید؟

شاهد هستیم که بسیاری از اقشار ، گروه ها و جریانات مردمی در برابر عظمت و اقتدار تصویر شهید محسن حججی سر تعظیم فرود می آورند و برای حرفهایی که می خواهد در میان آنها شکاف ایجاد کند ، ارزشی قائل نمی باشند . با توجه به اینکه داعش عادت دارد که هرکسی را به اسارت می گیرد لحظه کشتن را به نمایش می گذارد ، اما آرامش و اقتدار در چهره این شهید والا مقام در زمان شهادت ، داعش را مجبور به عدم پخش تصاویر کرده است .

آنچه که امروز کشور ما را بیمه کرده همین روحیه اقتدار و از خودگذشتگی است که دشمنان ایران نیز در برابر آن زانو زده اند و سعی دارند با نفوذ در ما این روحیه را از بین ببرند .

https://shoma-weekly.ir/EzXYcS