گفتگوی ویژه

افرادی مسئولیت بپذیرند که توانایی حل مشکلات را داشته باشند

کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما در حال حاضر علیرغم اینکه ما در کشورمان امکانات و قوتهای بالقوهای داریم، دچار مشکل و معضلاتی است و حل این مشکلات نمایندگان و دولتمردانی را میخواهد که بتوانند آنها را به فعل تبدیل کنند.
عضو هیات داوری حزب موتلفه اسلامی گفت: کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما در حال حاضر علیرغم اینکه ما در کشورمان امکانات و قوتهای بالقوهای داریم، دچار مشکل و معضلاتی است و حل این مشکلات نمایندگان و دولتمردانی را میخواهد که بتوانند آنها را به فعل تبدیل کنند.
کریمی اصفهانی، درباره اینکه چندماه دیگر به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده اما هیچگونه حرکتی از سوی جریانهای سیاسی مشاهده نمیکنیم و به نظر هم میرسد برنامهای برای انتخابات و حضور مردم در پای صندوقهای رأی ندارند، گفت: ضرورتی که امروز برای کشور وجود دارد، این است که معضلات و مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل شود و اشخاص، گروهها و جریانها نسبت به این امر مهم اهتمام ورزند.
این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: فردی که میخواهد نمایندگی مجلس را بر عهده بگیرد، باید به این نکته توجه کند که آیا میتواند و توانمندی این را دارد مشکلات را حل کند؟ اگر مشاهده کرد میتواند، آن وقت قدم به میدان بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند در سایر زمینههای مختلف توفیقات بسیار خوبی در مسائل نظامی، سیاست خارجی، علمی و ... داریم و در جایگاه خوبی در جهان ایستادهایم.
کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما در حال حاضر علیرغم اینکه ما در کشورمان امکانات و قوتهای بالقوهای داریم، دچار مشکل و معضلاتی است و حل این مشکلات نمایندگان و دولتمردانی را میخواهد که بتوانند آنها را به فعل تبدیل کنند.
وی ادامه داد: علت آنکه تا امروز دولتمردان و نمایندگان در مجلس نتوانستهاند این موضوع را حل کنند برای این است که دست اندرکار مسائل اقتصادی نبودهاند دستی بر آتش نداشتهاند و فقط در کلاسهای درس، اقتصاد را تئوری خواندهاند.
این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: دوازده سال است که مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و معضلات آن تاکید میکنند و میگویند نواقص را برطرف کنید که تا به امروز نشده است، بنابراین برای اینکه معضلات و مشکلات حل شود، باید کسانی به مجلس راه پیدا کنند که فارغ از جریان و گروهی که در آن قرار دارند، این موضوع را عملیاتی و درک درستی از مسائل اقتصادی داشته باشند.
وی تاکید کرد: جناحهای مختلف در این موضوعات باتوجه به وضعیت کشور حتما با احتیاط وارد میشوند درصورتی که باید اولویت اول همگان حل معضل اقتصادی باشد.

https://shoma-weekly.ir/ZmcAB3