گفتگوی ویژه

اصلاح‌طلبان دنبال وقت‌کشی هستند

مدیر بخش بانوان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال وقت‌کشی هستند و اقبال از ریاست جمهوری جو بایدن هم در این راستاست گفت: اصلاح‌طلبان در برجام و دیگر امور جاری کشور اصلاً کارنامه موفقی نداشتند و نگران هستند شکستی که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوردند در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تکرار شود و مردم اقبالی به آنها نداشته باشند.
نرگس قدیری مدیر بخش بانوان حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون اقبال اصلاحطلبان به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا به خبرنگار ما گفت: یکی از دلایل این است که اصلاحطلبان عملیات فریبی را در فضای سیاسی کشور راه انداختند که ابعاد اقتصادی هم داشت. آنها اینجور تبلیغ کردند که با پیوستن امریکا و کشورهای اروپایی به برجام گشایش حاصل میشود و از برجام به عنوان طرحی برای نجات اقتصادی ایران و نجات ایران از انزوا یاد میکردند و از همین طریق امور کشور را معطل کردند.

برجام حلال مشکلات از نگاه اصلاحطلبان

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصلاحطلبان که حل همه مشکلات کشور را به برجام گره میزدند، الان ادعا میکنند اگر ترامپ رأی نیاورد و بایدن رأی بیاورد ممکن است او نظر دیگری به برجام داشته باشد و اصلاحطلبان از قبل این موضوع بتوانند بهرهبرداری کنند.

مدیر بخش بانوان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاحطلبان به دنبال وقتکشی هستند و اقبال از ریاست جمهوری جو بایدن هم در این راستاست گفت: اصلاحطلبان در برجام و دیگر امور جاری کشور اصلاً کارنامه موفقی نداشتند و نگران هستند شکستی که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوردند در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تکرار شود و مردم اقبالی به آنها نداشته باشند.

بهانه برای فرافکنی

وی در ادامه افزود: آنها انتخاب بایدن به ریاست جمهوری را بهانهای کردند تا فرافکنی کنند و شانه از زیر بار مسئولیتی که از عهده انجام آن برنیامدند خالی کنند.

قدیری در پاسخ به این سؤال که چه تفاوتی بین ترامپ و بایدن هست گفت: هیچ تفاوتی بین اینها و سایر سیاستمداران عرصه سیاسی امریکا در مورد ایران نیست. سیاست امریکا در قبال ایران سیاست واحد و استکباری و استعماری و سلطهگرانه است و رؤسای جمهوری امریکا تفاوتی در این زمینه نداشتهاند و مهم نیست مجری چه کسی باشد و تغییر افراد تغییری در این سیاستها ایجاد نمیکند.

https://shoma-weekly.ir/hdzkQ2