سیاسی

از این نبرد و فتنه جدید به سرعت عبور خواهیم کرد

محمدکاظم انبارلویی با واکاوی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اغتشاشات اخیر، گفت: آمریکا در رأس این اغتشاش قرار داشت، چراکه از اقتدار، پیشرفت و استقلال ایران اسلامی هراس دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تهران‌نیوزبا تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام حسن علیه‌السلام، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در تبیین فتنه و اغتشاش که مردم ایران را آزرده‌خاطر کرد، جامع و کامل بود و ایشان از زوایای اصلی این فتنه پرده‌برداری کردند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات خود فرمودند اغتشاش برنامه‌ریزی شده بود و اصل اساسی این اغتشاش و فتنه دشمنی با جمهوری اسلامی واستقلالایران بود و هدف دشمنان مقابله با نظام اسلامی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: ایشان اشاره کردند که فوت دختر جوان بهانه‌ای برای ناامن کردن کشور از سوی دشمنان در رأس آنهاآمریکاو رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود.

انبارلویی تصریح کرد: ایران اسلامی با روی کار آمدندولتمردمی و انقلابی سیزدهم با سرعت به سمت پیشرفت حرکت کرد و مسیر توسعه و روابط بادولت‌های جهان به‌خصوص همسایه را بیشتر و هموارتر کرد.

وی بیان کرد: امنیت در ایران اسلامی واقعیتی است که دشمنان آن را برنمی‌تابند و اغتشاشات اخیر نیز با صدور فرمان از واشنگتن، لندن و حمایت رژیم جعلی صهیونیستی ایجاد شد، دشمنان قصد داشتند افرادی که سر در آخور اجانب دارند به خیابان‌ها بریزند و هر کاری از دستشان برمی‌آید برای برهم زدن ویترین امنیتی در ایران به کار بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هراس دارد، خاطرنشان کرد: بنابراین آشوبگران و اغتشاشگران برای برهم زدن امنیت کشور پرچم، مساجد، قرآن کریم و حسینیه‌ها را آتش زدند و این با هدایت مستقیم آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و غربی‌ها بود.

انبارلویی مطرح کرد: حتی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در کردستان عراق برای ناامن کردن کشور وارد میدان شدند، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این گروهک‌های تروریستی را سر جای خود نشاند.

وی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند که دست خارجی‌ها در این حوادث مثل روز روشن نمایان بود و متأسفانه افرادی که بصیرت نداشتند دست‌های دشمن خارجی را تشخیص ندادند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: دشمنان قادر نیستند پیشرفت‌های کشور را در حوزه‌های مختلف ببینند و دعوای دشمنان سر حجاب یک زن نیست، بلکه استقلال، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده است.

انبارلویی تشریح کرد: دشمنان خارجی قصد دارند ایران را به دوران رژیم فاسد و سرسپرده پهلوی بازگرداننند که نوکری آمریکا و انگلیس را می‌کرد، در حالی که ملت ایران به هیچ وجه چنین اجازه‌ای را نمی‌دهند.

وی افزود: همچنین حضرت آقا از حضور مقتدرانه و پربصیرت ملت ایران در تجمعات از جمله تجمع امت رسول‌الله(ص) قدردانی کردند و این اجتماعات عظیم بود که توطئه نوکران آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و سایر دولت‌های غربی را بر باد داد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بنابراین طراحی اغتشاشات کار آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس بود و ما از این نبرد و فتنه جدید به سرعت عبور خواهیم کرد و رهبران اغتشاشی که بازداشت شدند و در چنگال قانون و نیروهای امنیتی و قضائی افتادند به مجازات خواهند رسید و ایران پرقدرت، مقتدر، توأم با امنیت و لو رفتن عناصر وابسته به دشمن را شاهد خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/OZPLKA