گفتگوی ویژه

آسیبهای درونی رژیم صهیونیستی عامل براندازی آن خواهد شد

موج بیداری اسلامی نه تنها در کشورهای اسلامی ، بلکه در تمام مردم جهان به وجود آمده است ؛ این امر نشان دهنده آن است که تارهای این رژیم غاصب صهیونیستی که غیر قانونی به وجود آمده است و بی هویت و بی ریشه است ، از درون دچار پوسیدگی و آسیب جدی شده است که خود عامل براندازی این رژیم خواهد شد .
لاله افتخاری عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در رابطه لزوم توجه به برنامه ریزی  در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت : آنچه که باید در انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفت ، شناخت وضعیت موجود جامعه ، شناخت ضرورتهای جامعه و نهایتا داشتن طرح و برنامه با توجه به چشم انداز های آینده جامعه است . به طور طبیعی کسی  باید وارد عرصه انتخاباتی وارد شود که بتواند در این  شرایط و وضعیت با توجه به تخصص و توانمندی های خود با  مدیریت قوی و متعهدانه و ولایتمدارنه، مسایل داخلی و بین الملل کشور را  حل وفصل نماید و کشور را به اهداف و جایگاه واقعی خود برساند .
نماینده مردم تهران ، شمیرانات ، ری و اسلامشهر با اشاره به ریاست جمهوری اسلامی ایران درجنبش عدم تعهد اظهار داشت : باید توجه داشت رئیس جمهور آینده کشور، دوسال به طور مستقیم و سه سال هم در جایگاه  ریاست کنفرانس کشورهای عدم تعهد ، قرار خواهد گرفت . بنابراین باید از ظرفیتهای به وجود آمده در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان با نقش آفرینی استفاده لازم را انجام دهد  تا از این فرصت طلایی که به وجود آمده ، بهره بری کاملی را داشته باشیم .
وی با بیان شرایط به وجود آمده در جهان و خاورمیانه افزود : آنچه که در این شرایط حساس جهانی حایز اهمیت است ، تعیین شاخص ها بر اساس نیازها ست . که همین امر، اصل مطالبات رهبری و مردم است. براساس همین شاخص هاست که میتوان افراد واجدالشرایط را شناسایی کرد و تعیین نمود . به طور کلی در انتخابات آینده باید ابتدا شاخص ها را مشخص کرد وبا در نظر گرفتن شرایط فعلی و شناخت وضعیت و آینده کشور، با تعیین برنامه در جهت تحقق ضرورتها و نیاز جامعه ، بر روی مصادیق سرمایه گذاری شود تا مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رای، انتخاب شایسته ای را داشته باشند .
افتخاری درخصوص اعتراضات و نارضایتی های مردمی در درون تل آیومبنی برمخالفت ،علیه جنگ افروزی رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد : همانطور که مستحضر هستید، هنگامی که مسئله بیداری اسلامی در خاورمیانه مطرح می شود ،همین امر موجب نگرانی و نارضایتی در اسرائیل می شود ، حتی  این تحرکات منطقه ای ، موجب بیداری و آگاهی در درون اسرائیل شده است  ومردم آنها به ناحق بودن سردمداران خود پی برده اند که غالبا در خود سوزی هایی که در آنجا اتفاق افتاده است و یا تجمعات اعتراض آمیز مردم ، نمود پیدا کرده است و می توان گفت ، این موج بیداری نه تنها در کشورهای اسلامی ،  بلکه در تمام مردم جهان به وجود آمده است ؛ این امر نشان دهنده آن است که تارهای این رژیم غاصب صهیونیستی که غیر قانونی به وجود آمده است و بی هویت و بی ریشه است ، از درون دچار پوسیدگی و آسیب جدی  شده است که خود عامل براندازی این رژیم  خواهد شد  .  

نماینده بوشهر:
تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از ایران است


عبدالرضا جمیری عضو فراکسیون  حزب موتلفه اسلامی در رابطه با انتخابات آتی ریاست جمهوری و لزوم هماهنگی گروهها و احزاب اصولگرا اظهار داشت : اگر بخواهیم از دیدگاه مقام معظم رهبری به موضوع انتخابات نگاه کنیم و بررسی نماییم ، ایشان دربیاناتی عنوان نمودند ، فضای زود هنگام انتخاباتی و تبلیغاتی به صلاح نظام نیست. اما این مطلب قاعدتا با فکر و تدبیر داشتن در انتخابات و هماهنگ شدن گروهها و احزاب ذی نفوذ و تاثیر گذار در راستای اهداف نظام منافات ندارد و می تواند در انتخابات بسیار موثر باشد و این امر نیز پسندیده است.
وی تصریح کرد : اگردر شرایط فعلی  فضای تبلیغاتی به وجود بیاید وهم اکنون مصادیق را مطرح  بکنیم و مطرح بشوند ، براهداف نظام ما  و برنتایج انتخاباتی ، لطمه وارد خواهد کرد . اما به اعتقاد بنده تفکر و اندیشه داشتن و هماهنگی ایجاد کردن ضرورت دارد و لذا به نظر می رسد که اگر ما تصور کنیم که جریان اصولگرا باید معطل بماند وهماهنگی های لازم را به وجود نیاورد ؛ جریان اصولگرا متضرر می شود . همچنین اگرتعدد حضور اصولگرایان هم بوجود بیاید قطعا به نفع آنها نیست . لذا درک درست شرایط  با روحیه خدمت گذاری به عنوان یک تکلیف وانتخاب فردی که صلاحیت و شایستگی کامل را دارد درعرصه انتخابات قطعا موثرترخواهد بود  .  
نماینده مردم بوشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با تهدیدات اسرائیل برعلیه جمهوری اسلامی ایران  گفت : تهدیدات اسرائیل تهدیدات تازه ای نیست ؛ تهدیدات این رژیم ناشی از هراسی است که از جمهوری اسلامی ایران دارد . تاثیر گذاری که این نظام مقدس  با رهنمودهای مقام معظم رهبری در عالم داشته است، موجب پیدایش بیداری اسلامی در منطقه شده است . همچنین تنفری که امروز در افکار جهانی حتی فی مابین خود صهیونیستها حاصل شده است ناشی از این بیداری هاست . بنابراین به اعتقاد بنده این تهدیدات ، تهدیدات پوشالی است که ازسر ترس عنوان می شود و هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت و با توجه به شرایطی که جمهوری اسلامی ایران هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ نظامی و هماهنگی که از ناحیه مستضعفین و مسلمانان امروز در جهان وجود دارد ، به نفع نظام اسلامی ماست .شاهد این مدعا ، برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در کشور بود که با سخنان بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری ، اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد .

https://shoma-weekly.ir/9BIAhI