سیاسی

92 که نشد 93 برای حماسه اقتصادی بکوشید

دبیرکل حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه در مورد حماسه اقتصادی حق مطلب ادا نشد، گفت: در این عرصه مردم در چارچوب برنامه‌های دولت حرکت می‌کنند و این آمادگی را برای خلق حماسه‌ای دیگر، این‌بار در عرصه اقتصادی داشته و دارند.
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در مورد کیفیت تحقق شعار سال، «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار کرد: اعتقاد دارم بخش اول این شعار محقق شده است؛ چرا که موضوع حماسه سیاسی عمدتاً به مردم ارتباط دارد.

وی افزود: مردم در طول طول 35 سال گذشته نشان دادند که در مواقعی که نیاز بوده، برای آفرینش حماسه سیاسی در صحنه حاضر شدند و امسال نیز با توجه به شرایطی که کشور داشت، توانستند با حضور خود به خلق حماسه‌ای دیگر دست بزنند.

حبیبی با اشاره به تأثیر خلق حماسه سیاسی در ظرفیت‌سازی برای خلق حماسه اقتصادی گفت: این دو عرصه بی‌ارتباط با یکدیگر نیستند.

وی با تأکید بر اینکه در مورد حماسه اقتصادی حق مطلب ادا نشد، گفت: در این عرصه مردم در چارچوب برنامه‌های دولت حرکت می‌کنند و این آمادگی را برای خلق حماسه‌ای دیگر، این‌بار در عرصه اقتصادی داشته و دارند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدم در این عرصه از سوی مردم کوتاهی صورت نگرفت اما در سال جدید چه در دولت دهم و چه در دولت یازدهم انتظار می‌رود در موضوع حماسه اقتصادی کارهای بسیار بهتر و بیشتری انجام شود.

https://shoma-weekly.ir/op3CmE