سیاسی

9 دی نماد اسلامیت نظام است

راس جریان فتنه سال 88 آمریکا و اسراییل و عده ای فریب خورده از داخل کشور بودند اما این فتنه منجر به حماسه آفرینی مردم در روز 9 دی شد از این رو بزرگداشت این روز که نماد اسلامیت نظام است
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حماسه 9 دی متعلق به یک جناح خاص نیست بلکه مربوط به همه آحاد جامعه و نمادی از ارادت مردم به امام حسین (ع) است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خرسند، در نشست با مسئولان شهرستان کازرون بیان داشت: باید به نهم دی ماه به عنوان یک حماسه انقلابی، اسلامی و مذهبی بنگریم.

وی افزود: راس جریان فتنه سال 88 آمریکا و اسراییل و عده ای فریب خورده از داخل کشور بودند اما این فتنه منجر به حماسه آفرینی مردم در روز 9 دی شد از این رو بزرگداشت این روز که نماد اسلامیت نظام است، به معنای احترام به اسلام و امام حسین (ع) است و همگان موظف به تکریم این روز هستیم.

امام جمعه کازرون، در بخش دیگری از مطالب خود به وضعیت جاده های ارتباطی شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: با توجه به ترافیک بالا و کوهستانی بودن برخی از مسیرهای ارتباطی، در فاصله های زمانی کوتاه، حوادث ناگواری در جاده های این شهرستان رخ می دهد که از جمله آنها می توان به تصادف چند روز قبل در محور کازرون به بوشهر اشاره کرد که بر اثر آن پنج نفر جان باختند.

خرسند، خواستار ایمن سازی جاده های کازرون و چاره اندیشی برای کاهش میزان تصادف ها و تلفات جاده ای در این شهرستان شد.

https://shoma-weekly.ir/dKcvXs