سیاسی

16 آذر اثبات می کند دشمنی آمریکا مختص پیشرفت های هسته ای نیست

دانشجویان و جوانان وفادار به اسلام، امام و رهبری و شیفته آزادی و پیشرفت ایران سرفراز همیشه و همه جا آماده جانفشانی و دفاع از تمامی ارزشهای انقلاب و خونهای ریخته شده به پای اسلام آزادی و سرافرازی آن خواهند بود.
16 آذر یادآور روزی است که دانشجویان آزاداندیش این مرز و بوم در مقابل اهدای سند افتخار دانشگاهی از ایران به رئیس جمهوری از آمریکا ایستادند و در فضای خفقان پس از شکست نهضت ملی شدن صنعت نفت، نفرت خود از کودتای آمریکایی را فریاد زدند.

خونشان بر زمین ریخت و پرونده جنایتهای آمریکای مستکبر و جهانخوار را سنگین­تر کرد تا امروز فراموش نکنیم که دشمنیهای این زورگو مختص پیشرفتهای هسته­ای و موشکی و علمی نیست؛ بلکه با آزاداندیشی و آزادگی این مرز و بوم دشمن است.

فتنه 88 که با پشتیبانی آمریکا و پولها و نقشه­های صهیونیستی و انگلیسی به اجرا درآمد بازخوانی همان نقشه­هایی بود که پس از ملی شدن صنعت نفت با کودتا استبداد را به این سرزمین برگرداند و تا شکل گیری نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دیگر این ملت طعم آزادی را نچشید. امام خمینی(ره) تحت لوای پرچم ولایت فقیه بساط هرگونه استبداد را در هم پیچید و سفارش نمود که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد».

ملت فهیم و بصیر ایران نیز در با همین پرچم و رهبری ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه­ای در مقابل استبداد سران فتنه ایستادگی کرد و جلوی زیاده­خواهی و بی­قانونی آنان را گرفت.

هرچند در 16 آذر همان سال توسط تعدادی اصحاب فتنه به تمثال حضرت امام اهانت شد و اصل ولایت فقیه مورد تبری و اهانت آنان قرار گرفت. فراموش شدنی نیست که در کنار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» شعار «جمهوری ایرانی» سردادند و به همه ارزشهای این مرز و بوم توهین کردند! بهراستی این افراد را میتوان آزادی­خواهانی دانست هم ردیف دانشجویانی که در همین دانشگاه تهران پیشاپیش نیکسون آمریکایی قربانی شدند تا ارزشهای والایی مانند آزادی و آزادی­خواهی قربانی نشود!؟

اما هنوز دانشجویان و جوانان آزاده این سرزمین نمرده­اند تا آمریکای جنایتکار با هر وسیله­ای از جمله تهدید و تحریم بخواهد این سرزمین را به دوران استبداد برگردانده و در ایران جا خوش کند!

تمام آمریکا پرستان دیدند که این جهانخوار مستکبر چگونه با وجود تلاشهای دیپلماتیک 2 سال اخیر و عمل به تعهدات و توافقات صورت گرفته از طرف ایران حاضر به پذیرفتن حق این ملت قهرمان نشد و بار دیگر به خوش­باوران به طرفدارانش نشان داد که به هیچ چیز جز منافع خود و صهیونیستها پایبند نیست.

دانشجویان و جوانان وفادار به اسلام، امام و رهبری و شیفته آزادی و پیشرفت ایران سرفراز همیشه و همه جا آماده جانفشانی و دفاع از تمامی ارزشهای انقلاب و خونهای ریخته شده به پای اسلام آزادی و سرافرازی آن خواهند بود.

https://shoma-weekly.ir/DL83OU