سیاسی

۲۲ بهمن مانع فتنه‌انگیزی است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با توجه به شرایط کنونی و مذاکراتی که در حال انجام است، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی مردم را بر مواضع خود نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: شرکت مردم در این راهپیمایی 22 بهمن وفاداری به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و قدرت نظام را به رخ دشمنانش می‌کشاند.

وی خاطرنشان کرد: دنیا در تعجب و حیرت است که چگونه با وجود گذشت زمان فراوان، مردم مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب در صحنه حضور دارند و بر اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند مانده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه همین جنبه مردمی نظام سبب شده که بتواند از گردنه‌ها و فتنه‌ها عبور کند و بر مشکلات پیروز شود، گفت: با توجه به شرایط کنونی و مذاکراتی که در حال انجام است، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی مردم را بر مواضع خود نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌ می‌دهند که همواره پیرو ولایت هستند و اجازه شیطنت برخی افراد و فتنه‌انگیزی در کشور را به افراد نمی‌دهند.

خرسند با بیان اینکه اطاعت مردم از ولایت و رهبری امام خمینی(ره) مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب بوده است، گفت: به صراحت می‌توان بیان کرد که اگر مردم در صحنه نمی‌آمدند و از فرامین امام و رهبر انقلاب دفاع نمی‌کردند، این انقلاب پیروز نمی‌شد.

وی عنوان کرد: اگر امروز کشور توانسته از گردنه‌های خطرناک عبور کند، به خاطر این است که مردم پشت سر رهبر نظام بوده‌اند و روی اصول خود ایستادگی می‌کردند، با وجود آنکه از برخی مشکلات در جامعه، سوء مدیریت‌ها و برخی نقاط ضعف و اشتباهاتی که اتفاق افتاده دلخور هستند ولی این دلخوری‌ها سبب نشده که مردم اهداف و اصول انقلاب را فراموش کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با توجه به ایمان و یقین خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند و به دفاع از آرمان‌های اعتقادی و معنوی خود می‌پردازند.

https://shoma-weekly.ir/HSgcyj