سیاسی

۲۲ بهمن خواهید دید گلایه مندان با شعار «مرگ بر آمریکا» می‌آیند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:درست است که مردم ما دل گله‌مند هستند اما پای نظامشان ایستاده و در ۲۲ بهمن این را خواهید دید که تمام فضای ایران یک‌صدا شعار «مرگ بر آمریکا» می‌شود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مسوولان دیپلماسی ما با قدرت به مداخله داخلی آمریکا در کشور ورود پیدا کند تا آمریکایی‌ها فکر نکنند هر کاری می‌خواهند می‌توانند بکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمد خرسند با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در اقدام آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان گفت: وقتی داعش در سوریه و عراق عقب نشینی می‌کرد نیروهای آمریکایی عناصر داعش را از معرکه بیرون بردند و امروز با قضایایی که در افغانستان اتفاق افتاد که تلفات زیادی برجای گذاشت نشان داده شد که آمریکا بقایای داعش را به افغانستان انتقال داده است.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا توجیه حضور خود در منطقه است اظهار داشت: همه می‌دانند که داعش ساخته و پرداخته کیست و رئیس جمهور آمریکا در ایام رقابت انتخابات چندین بار به خانم کلینتون گفت که داعش را شما و اوباما به وجود آورده‌اید.

وی هدف آمریکا از به وجود آوردن داعش را مقابله با ایران و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی دانست و افزود: برای تروریست‌ها شیعه و سنی فرقی ندارد و هدفشان ایجاد ناامنی و سرگرم مسلمانان است که از رژیم‌صهیونیستی دور باشند.

خرسند با بیان اینکه یکی از اصول دیپلماتیک عدم دخالت در امور کشورها است گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام می‌کند کسانی که با جمهوری اسلامی مقابله می‌کنند از آنها حمایت می‌کنیم که این خود نماد دخالت در امور یک کشور مستقل است.

امام جمعه کازرون افزود: امید است که مسوولان دیپلماسی ما با قدرت به مداخله داخلی آمریکا در کشور ورود پیدا کند و از ابزارهای گوناگون استفاده کرذه تا آمریکایی‌ها فکر نکنند هر کاری می‌خواهند می‌توانند بکنند.

وی با اشاره به عصبانیت آمریکا از جمهوری اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از ما لطمات زیادی در عراق، افغانستان، سوریه و یمن دیدند که خود می‌دانند شکست آن‌ها در این کشورها با مدیریت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

خرسند با بیان اینکه آمریکایی‌ها از اغتشاشات اخیر ذوق زده شده و فکر می‌کردند حرکت این‌چنینی یک نظام قدرتمند را دچار مشکل می‌کند، افزود: درست است که مردم ما دل گله‌مند هستند اما پای نظامشان ایستاده و در ۲۲ بهمن این را خواهید دید که تمام فضای ایران یک‌صدا شعار «مرگ بر آمریکا» می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/oqm6i5