سیاسی

یکی از شاخص های حکومت اسلامی افزایش اعتماد به نفس مردم است

حسن غفوری فرد: یکی از شاخص های اصلی حکومت های اسلامی و حکومت های الهی افزایش اعتماد به نفس مردم است. حکومت های الهی مردم را به عنوان پایه ترین عامل و بالاترین قدرت معرفی می کنند اما حکومت های استکباری مردم را خوار و کوچک می کنند.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آرمانهای امام(ره) محدود به مرزهای جغرافیایی و تاریخ مشخصی نبود تصریح کرد: یکی از شاخص های اصلی حکومت های اسلامی و حکومت های الهی افزایش اعتماد به نفس مردم است. حکومت های الهی مردم را به عنوان پایه ترین عامل و بالاترین قدرت معرفی می کنند اما حکومت های استکباری مردم را خوار  و کوچک می کنند.
غفوری فرد افزود: پیش از انقلاب شاهد بودیم که در دانشگاه به دانشجویان تزریق بی اعتمادی می کردند اما امام(ره) با این هنر بزرگشان به مردم اعتماد به نفس می دادند و همین اعتماد به نفس هم موجب شد که ما در مقابل شاه و در جنگ 8 ساله پیروز شویم و مشکلات را حل کنیم.
 غفوری فرد با اشاره به  فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد، گفت: ایشان نگران همه سالهای آینده بودند و برای آینده کشور و جهان برنامه داشتند. به اعتقاد ایشان نا محرمان کسانی هستند که اعتماد حقیقی و قلبی به دین حکومتی و حکومت دینی نداشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/nHaOGk