سیاسی

یوم الله 22 بهمن میعادگاه پاسخ به تهدیدات دشمن

محمد نبی حبیبی با اشاره به برگزاری پرشکوه مراسم 22 بهمن امسال گفت :‌یوم الله 22 بهمن میعادگاه پاسخ به تهدیدات دشمن است .

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به تقارن یوم اله 22 بهمن با هفته وحدت و میلاد مبارک رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: بیش از سه دهه است که ملت بزرگ ایران با وحدت ملی و انسجام اسلامی در برابر دشمنان اسلام ایستاده اند و توطئه های آنان را یکی پس از دیگری خنثی کردهاند .

تلاش دشمن برای ایجاد تضاد و تخاصم بین ملت

حبیبی با اشاره به ترفندهای دشمن در ایجاد شکاف در بین ملت تصریح کرد:‌دشمن طی سه دهه گذشته سعی کرده است (تفاوت) را به تضاد و (تضاد) را به تخاصم و (تخاصم ) را به فروپاشی انقلاب و نظام تبدیل کند، اما همواره تیر آنها به سنگ خورده است و ملت یک صدایی و یک پارچگی خود را به ویژه در روز 22 بهمن به رخ دشمنان اسلام کشیده است. لذا مطمئن هستیم امسال نیز هم چنین خواهد بود و شاهد یک حضور دشمن شکن در سراسر کشور در یوم الله 22 بهمن خواهیم بود .

خطبه های رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولی امر مسلمین جهان

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خطبه های نورانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته تاکید کرد : ‌ما افتخار می کنیم رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولی امر مسلمین جهان درخطبه های نماز جمعه دورنمای روشن انقلاب اسلامی در منطقه را به مردم جهان اسلام نشان داده اند و ابعاد آن را کاملا روشن نمودند.

ارتقاء جایگاه ولایت در نگاه مسلمانان جهان

 وی افزود:‌راهبرد های انقلاب اسلامی فرا روی میلیونها جوان مشتاق در کشورهای اسلامی و بویژه کشور های عربی است؛ طرح آن از سوی مقام معظم رهبری به مفهوم ارتقاء جایگاه ولایت در نگاه مسلمانان جهان و نقش ویژه و راهبردی آن در پیروزی های به دست آمده می باشد .

نسل سوم انقلاب همپای نسل جوان ملتهای مسلمان منطقه

حبیبی در ادامه بیان داشت:‌امروز نسل سوم انقلاب همپای نسل جوان ملتهای مسلمان منطقه رو در روی آمریکا و استکبار جهانی ایستاده است و بدون شک شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند عزیز ما در جلو این صف ایستادگی قرار دارد .

انشا الله به سلامت از پیچ تاریخی عبور می کنیم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما بدون شک از گردنه های خطرناکی عبور کرده ایم تا به اینجا رسیده ایم. اکنون به تعبیر مقام معظم رهبری در سر یک پیچ تاریخی قرار داریم. انشا الله به سلامت از  آن عبور می کنیم و آینده انقلاب و آینده حرکتهای رهایی بخش اسلامی در جهان را تضمین مینماییم .

 

ملت ایران و مصر، الهام بخش حرکتهای رهایی بخش اسلامی

وی با اشاره به جشن های پیروزی های انقلاب و همزمانی آن با سالگرد انقلاب مردم مصر گفت : ملت ایران و ملت مصر مشترکات زیادی دارند و هر دو الهام بخش حرکت های رهایی بخش اسلامی هستند .

ملت مصر باقی مانده جریان استبداد در این کشور را از بین ببرد

حبیبی با اظهار تاسف از دستگیری جوانان مصری که اخیرا به تهران آمده بودند و در ملاقات با مقام معظم رهبری و نیز در همایش بیداری اسلامی شرکت داشتند گفت: ‌دستگیری جوانان مصری نشان می دهد که هنوز مستبدین در قالب حکومت نظامی اعلام نشده در این کشور نفس می کشند و به رای مردم اعتماد ندارند. ملت مصر باید با تداوم گردهم آیی در میدان التحریر، باقی مانده جریان استبداد در این کشور را ازبین ببرد تا بتواند پیروزی را در آغوش کشد .

مردم آمریکا نمی خواهند شریک جرم مسئولان شان باشند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی مردم آمریکا در 80 شهر این کشور در دفاع از مردم ایران اظهار داشت:‌مردم امریکا نشان دادند با ترور، حمله نظامی، تحریم و تهدید علیه ایران مخالفند. آنها      نمی خواهند شریک جرم مسئولان آمریکایی علیه ملت ایران باشند.

اثبات حقانیت انقلاب اسلامی

وی افزود: ما از آنها تقدیر می کنیم، اینکه می بینیم عکس شهید مصطفی احمدی روشن و فرزند مظلوم وی در پلاکاردهای تظاهرکنندگان آمریکایی در واشنگتن ، نیویورک و .... دیده می شود آن را به حساب پاکی خون و شدت مظلومیت وی و نیز حقانیت انقلاب اسلامی می دانیم .

نیاز به یک مجلس قوی ، سالم، کار آمد و پر تحرک

حبیبی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس نهم خاطر نشان کرد: ‌مقام معظم رهبری نکاتی را در خطبه های نورانی نماز جمعه گذشته فرمودند و توصیههایی به مردم و مسئولان و نیز نامزدها داشتند. امیدوارم با رعایت آن، شاهد یک انتخابات پرشور، ‌رقابتی،‌سالم و جدی باشیم .

وی ادامه داد: ما باید یک مجلس قوی، سالم، کار آمد و پر تحرک تشکیل دهیم تا بتواند ماموریت های مهم که از سوی مردم و مقام معظم رهبری در دهه چهارم انقلاب به عهده آنان است به خوبی انجام دهند .

رای موتلفه به جبهه متحد

حبیبی تاکید کرد :‌حزب موتلفه اسلامی در انتخابات به فهرست جبهه متحد اصولگرایی رای می دهد .

کار مجلس در بررسی بودجه ،بودجه نویسی مجدد نیست

وی همچنین با اشاره به بودجه سال 91 گفت :‌اگر نمایندگان همت کنند، بودجه سال 91 را می توانند تا پایان امسال بدهند. کار مجلس در بررسی بودجه،بودجه نویسی مجدد نیست، هر سال با تغیراتی جزئی در مجلس و جابه جایی ردیف ها بودجه تصویب شده است.

ایران اروپا را تحریم نفتی کند به روز سیاه خواهند افتاد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت: ‌تهدید ها و تحریم ها کوچکترین اثری بر روی بودجه سال آینده ندارد. اکنون در اروپا ، دولتهای اروپایی نمی توانند مردم خود را در برابر سرما مصون نگه دارند. صدها نفر در اثر سرمازدگی کشته شده اند و شمار زیادی در بیمارستانها هستند، اگر ایران اروپا را تحریم نفتی کند به روز سیاه خواهند افتاد.

https://shoma-weekly.ir/Qlcxzy